استانی 12:45 - 21 فروردین 1399

آرامش انسان در اطاعت از دستورات خدا و اهل بیت(ع) است

حجت‌الاسلام سید قاسم دهقانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از کادر درمانی کشور برای مقابله با کرونا، گفت: ظاهر شدن ویروس کرونا و ابتلای بسیاری از مردم به این بیماری تلنگری است تا به سمت خدا برویم و از غفلت و دوری از خدا پرهیز کنیم.

امام جمعه خوشاب افزود: آنچه که مایه آرامش می‌شود یاد خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) است همانطور که در قرآن ذکر شده است: «أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ».

نماینده ولی فقیه در خوشاب با بیان اینکه اگر در دنیا و آخرت به دنبال آرامش هستیم باید دستورات الهی و ائمه معصوم (ع) را به درستی انجام دهیم، اضافه کرد: ایمان به خدا و تقوای الهی را در درون خودمان تقویت کنیم، نباید این موارد در وجود انسان موقتی باشد.

وی با اظهار اینکه برخی افراد تا زمانی که پدر و مادر خانواده در قید حیات هستند به برادر و خواهر خودشان احترام می‌گذارند و بعد از درگذشتشان، خدا را فراموش و با ایجاد اختلاف و کدورت بین افراد یک خانواده قطع صله رحم می‌کنند، گفت: یکی از شاخصه‌های مهم یاران حضرت مهدی (عج) داشتن ایمان الهی و تقواست که باید همگان به آن پایبند باشیم.

حجت‌الاسلام دهقانی اضافه کرد: ایمان، عمل صالح و تسلیم در برابر دستورات الهی و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از شاخصه‌های اصلی منتظران حضرت مهدی (عج) است.

وی با اشاره به انفاق مردم در ایام ماه شعبان و تشکیل گروه‌های مردمی و خودجوش برای قربانی و جمع‌آوری کمک برای نیازمندان و مستمندان در نقاط مختلف کشور از جمله در شهرستان خوشاب، افزود: این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم امکان حضور بر قبور عزیزانمان، بهترین کار برای اموات دعا و مناجات با خدا و قرائت قرآن در منزل و دعا برای تعجیل فرج امام زمان حضرت مهدی (عج) است.


10476992
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است