اقتصادی 12:18 - 27 خرداد 1398

سیب زمینی گران‌تر شد/قیمت در عمده فروشی به کیلویی ۷۰۰۰تومان رسید

حسن صابری در گفتگو با خبرنگار مهر از افزایش ۱۰۰۰ تومانی قیمت سیب زمینی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران خبر داد و گفت: نرخ این محصول در میان مرکزی میوه و تره بار تهران به ۵ تا ۷ هزارتومان در هرکیلوگرم رسیده است.

این مقام مسئول افزود: محصول سیب زمینی گرگان، کرمانشاه و دزفول در حال عرضه به بازار است ولی متأسفانه کافی نیست.

وی با اشاره به وقوع سیل در ابتدای سال جاری، اضافه کرد: این مساله در کنار صادرات، باعث شد عرضه نسبت به تقاضا کمتر باشد و تا زمانی که محصول اصفهان و همدان وارد بازار شود، قیمت‌ها در همین حدود باقی می‌ماند.

صابری قیمت هرکیلوگرم سیرخشک را نیز بین ۵ تا ۱۰ هزارتومان و گوجه فرنگی را هم بین ۳ تا ۵ هزارتومان در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران اعلام کرد.

وی ادامه داد: قیمت پیاز نیز نسبت به هفته گذشته مقداری کاهش داشته است و هم اکنون نرخ هرکیلوگرم پیاز شیری در میدان مرکزی بین ۲۵۰۰ تا ۴,۰۰۰ تومان و پیاز زرد ۱۲۰۰ تا ۲,۸۰۰ تومان است.


10152480
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار تامین ارز صورت گرفته شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها گفت: امسال عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در ۴ میلیون هکتار باید اجرا شود که نیازمند ۳ تا ۳.۵ همت اعتبار است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه گفت: قیمت کنونی هر قطعه جوجه یکروزه ۱۱ تا ۲۷ هزار تومان بوده و عرضه بالاتر از ۳۰ هزار تومان گرانفروشی است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز مبادله ارز و طلای ایران زمان بعدی جلسه حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله را اعلام کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: پروازهای دبی و شارجه و کشورهای حاشیه خلیج فارس که از روز گذشته لغو شده بود، برقرار شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ظرفیت تولید این صنعت در سال ۱۴۰۲ از مرز ۹۵ میلیون تن عبور کرد و این ظرفیت تا پایان سال بیش از ۱۰۰ میلیون تن خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس اقتصادی گفت: با کلید خوردن طرح کهربا یعنی استفاده از موبایل برای پرداخت‌ها به جای کارت بانکی امنیت پرداخت‌ها ارتقاء پیدا می‌کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۸ هزارتن تخم مرغ به بازارهای هدف صادر شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت دو روز شاهد خروج نقدینگی بودند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است