استانی 15:11 - 29 تیر 1397

رفع مشکلات آب‌وبرق و بهبود اشتغال اولویت مسئولان استان بوشهر باشد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با اشاره به آغاز اعزام حجاج به سرزمین وحی اظهار داشت: حجاج مهمان خانه خدا هستند و باید حریم مهمان خانه خدا حفظ و حرمت آن‌ها نگه داشته شود.

وی بیان کرد:‌ حج یکی از برنامه‌های اساسی اسلام برای برائت از مشرکین است و اعمال حج، معاد مجسم و بدین جهت است که معنویت حج سرمایه حیات جاودانه است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خادمان حرمین شریفین بیشتر به دنبال تجارت و طرح‌های سیاحتی هستند اضافه کرد: حج به عنوان نماد اتحاد و وحدت مسلمانان محسوب می‌شود و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

وی در ادامه به مشکلات آب و برق در استان اشاره کرد و افزود: باید تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات استان صورت گیرد و مسئولان با کار جهادی و تلاش مضاعف برای رفع مشکلات موجود در استان عمل کنند.

صفایی بوشهری خواستار توجه ویژه دولت به استان بوشهر شد و ادامه داد: به منظور تحقق عدالت اسلامی باید به مناطقی همچون استان بوشهر توجه ببیشتری شود تا شاهد توسعه استان در زمینه‌های مختلف باشیم.

وی تصریح کرد: استان بوشهر با برخورداری از ظرفیت‌های اقتصادی بزرگ سهم مهمی در درآمدهای کشور دارد و به همین منظور باید سهم استان بوشهر از اعتبارات ملی بیشتر از وضعیت کنونی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تامین آب و برق و بهبود وضعیت اشتغال باید از مهمترین اولویت‌ها در استان بوشهر باشد، تصریح کرد: استان بوشهر دارای مردمی نمونه است و باید برای رفع مشکلات مردم استان تلاش شود.

وی با تاکید بر تلاش برای رفع فقر، تبعیض و برخورداری همگان از امکانات موجود در جامعه خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش برای ایجاد تفرقه در جامعه است و باید با وحدت در سایه ولایت در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستیم.


9847726
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است