استانی 12:35 - 10 اردیبهشت 1396
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس
شاهرود - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه رونق روستاها در پنج سال آتی محقق خواهد شد، گفت: برنامه ششم توسعه نگاه ویژه‌ای به رونق روستاها دارد.

رونق روستایی ۵ ساله محقق می شود/ گازرسانی به تاش در آینده نزدیک

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن حسینی شاهرودی صبح یکشنبه در جمع مردم تاش شاهرود به میزبانی مسجد جامع این روستا ضمن بیان اینکه متاسفانه با سیاست های غلطی که در کشور اجرا شد، علیرغم خدماتی که به روستائیان شد و دولت های مختلف کارهای زیربنایی خوبی برای روستاها انجا دادند، اما توجه ویژه ای به اشتغال روستائیان نشد، بیان داشت: امروز روستاها نیازمند یک توسعه متوازن در بخش های مختلفی مانند کشاورزی، اشتغال، فرهنگ و ... هستند.

وی افزود:  امروز با وجود مشکلات فراوانی که در زمینه کشاورزی، تحصیل جوانان و معیشت وجود دارد، می بایست شرایطی فراهم می شد که جوانان یا در روستاها بمانند و یا به روستاها بازگردند تا به مردم خودشان خدمت کنند.

عضو خانه ملت همچنین گفت: متاسفانه هرچه نظام اسلامی زحمت کشید در راستای ترویج خدمت، هنوز نتوانستیم رونق خوبی را در روستاها شاهد باشیم اما در برنامه ششم توسعه پیش بینی خوبی برای رونق روستاها صورت گرفته است به ویژه در زمینه اشتغال، منابع بانکی و تسهیلات مناسب در کنار سیاست های کلا همسو، طی پنج سال آینده شاهد رونق مجدد در روستاها خواهیم بود.

حسینی شاهرودی همچنین از کلنگ زنی طرح گازرسانی به روستای تاش نیز خبر داد و گفت: این امر به زودی و با تلاش دولتمردان محقق خواهد شد تا مردم این روستای سردسیر به آرزوی دیرینه شان که بیش از دو دهه قدمت دارد، برسند.

وی بخش دیگری از سخنان خود را به انتخابات پیش‌رو اختصاص داد و ابراز داشت: در شرایط انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات مردم همیشه باید در صحنه باشند تا بتوانند سرنوشتشان را تعیین کنند لذا حضور مردم قطعا در روند اجرایی انتخابات موثر است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: سالانه یک میلیون نفر به بیکاران کشور اضافه می شود لذا باید اولویت های‌مان را در راستای این امر در نظر بگیریم و سپس انتخابی درست را انجام دهیم که آینده این نظام را تضمین کنیم.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه مردم باید مناظره‌ها را ببینند و با بررسی برنامه ها به نامزدهای مورد دلخواه رای دهند، تاکید کرد: مدیران جهادی، انقلابی و آنهایی که دلسوز مردم هستند و به نوعی خستگی ناپذیر برای مردم کار می کنند در زمره فاکتورهایی هستند که از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به عنوان مصداق های نامزد خوب بیان شد.

وی افزود: بیکاری جوانان و به خصوص تحصیل کرده‌ها، مشکلات اقتصادی، گرانی، معیشت و ... در کشور موج می زند لذا نامزدها باید بدانند که فراموش کردن این امر یعنی فراموش کردن خواست مردم.


9056329
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است