استانی 19:56 - 21 تیر 1399
یک مسئول:
ایسنا/کرمانشاه رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: افزایش تعداد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی را در استان دنبال می‌کنیم.

افزایش تعداد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی را در کرمانشاه دنبال می‌کنیم

رمضان روئین تن با اشاره به ضرورت افزایش تعداد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان، گفت: افزایش تعداد این مراکز در برنامه استان است چرا که این مراکز در کنار ایجاد فرصت‌های شغلی برای فارغ التحصیلان بخش کشاورزی، می توانند در افزایش تولید محصولات کشاورزی هم تاثیر بسزایی داشته باشند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه در ادامه  با بیان اینکه اساس تشکیل این مراکز به صورت داوطلبانه و اتکا به دانش است، تصریح کرد : مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی  ویترین عرضه دانش و فناوریهای روز دنیا در بخش کشاورزی می‌باشند که با ترویج  آن در مزرعه موجبات توسعه کشاورزی استان را فراهم می آورند.

وی اضافه کرد: در این مراکز خدماتی از قبیل صدور پروانه، خدمات مشاوره ای و فنی، برنامه های آموزشی و ترویجی، بازاریابی و.... به کشاورزان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به در برنامه بودن ایجاد شبکه غیردولتی و تخصصی برای انتقال دانش و فن آوریهای روز دنیا به مزارع، گفت: جهت تحقق این هدفگذاری تاکنون ۶۹ مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی چند منظوره در استان راه اندازی شده که۴۲۰ نفر از کارشناسان بخش کشاورزی در این مراکز مشغول خدمات رسانی به کشاورزان هستند.

رویین تن در ادامه با اشاره به ظرفیت های ویژه استان کرمانشاه در حوزه کشاورزی، گفت: کرمانشاه یکی از قطب های کشاورزی کشور محسوب می‌شود، لذا توسعه چنین مراکز غیردولتی خواهد توانست در افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی استان اثرگذار باشد.



انتهای پیام


10613660
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است