استانی 11:58 - 02 اسفند 1395
دادستان کرمان:
کرمان - دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان از دستگیری ۱۳نفر از اعضای یک باند که اقدام به ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر می کردند خبر داد.

انهدام باند ایجاد رعب و وحشت در کرمان/۱۳ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر ابراز کرد: در پی شکایت های مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت تعدادی از اراذل و اوباش در دو منطقه از شهر کرمان این موضوع در دستور کار دادستانی و به صورت ویژه بازپرسی شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان قرار گرفت.

سالاری با بیان اینکه اعضاء این باند با استفاده از سلاح سرد و گرم اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت و نا امنی می کردند، افزود: در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی شهر کرمان طی مراحل تحقیقات مقدماتی، ۱۳ نفر از اعضای این باند شناسایی، دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

سالاری تصریح کرد: متهمان باند مذکور با اقدامات مجرمانه و مخل نظم و امنیت عمومی جامعه مزاحمت هایی برای شهروندان در برخی نقاط شهر کرمان ایجاد و موجب نارضایتی مردم را فراهم ساخته بودند.

سالاری با اعلام اینکه تعدادی از دستگیر شدگان سابقه دار هستند، بیان کرد: اعضاء این باند جرائمی همچون تهدید، ضرب و جرح عمدی، تیراندازی با سلاح غیر مجاز، اخاذی، قدرت نمایی با چاقو، تحریق عمدی خودرو و تجاوز را در پرونده خود دارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهر کرمان با تاکید بر این مهم که داشتن شهری امن حق هر شهروند است، بیان کرد: با استعانت از خداوند متعال و تلاش همکاران قضایی و ماموران انتظامی و سایر عوامل ذی مدخل در امر تامین امنیت جامعه قاطعانه اجازه جولان به اراذل و اوباش و تبهکاران را نخواهیم داد.


8832477
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است