سیاسی 17:54 - 04 خرداد 1398
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خبر داد: در جلسه امروز وزیر ارتباطات در خصوص پاسخگویی به سوال آقای ادیانی حضور پیدا کرده بود. این سوال درباره هوشمندسازی مدارس به سیستم فناوری‌های نوین بود.

بررسی موضوع هوشمندسازی مدارس در کمیسیون آموزش با حضور جهرمی

حمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز ابتدا میرزاده و ابطحی جهت عضویت در شورای سیاستگذاری مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی برای ارائه به صحن علنی انتخاب شدند. همچنین گزارش اعمال ماده ۲۳۴ مدارس خارج از کشور موضوع بعدی بود که مورد بررسی قرار گرفت. در این خصوص مشخص شد در حوزه‌های ارزشیابی مدارک تحصیلی، ترازنامه مالی و فعالیت‌های عمرانی که در برخی از کشورها انجام شده است تخلفاتی وجود دارد. گزارش جهت ارائه به صحن قرائت شد، پس از صحن با نظر نمایندگان مجلس این گزارش به قوه قضائیه ارجاع می‌شود.

وی افزود: در جلسه امروز وزیر ارتباطات در خصوص پاسخگویی به سوال آقای ادیانی حضور پیدا کرده بود. این سوال درباره هوشمندسازی مدارس به سیستم فناوری‌های نوین بود. پس از توضیحات وزیر قرار شد تا سه هفته آینده جلساتی با مسئولان وزارت آموزش و پرورش و ارتباطات و نمایندگان کمیسیون آموزش در این خصوص برگزار شود.

موضوع آخری که در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت بررسی تقاضای برخی از نمایندگان در مورد تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد بود.

نمایندگان متقاضی درخواست تعویق یک هفته‌ای بررسی تحقیق و تفحص را در کمیسیون داشتند. مسئولان دانشگاه آزاد هم برای پاسخگویی حضور نداشتند. چنین چیزی در آئین‌نامه مجلس وجود ندارد. مقرر شد که کمیسیون گزارشی را در این خصوص به هیأت رئیسه مجلس ابلاغ کند.

انتهای پیام


10136213
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مهمانپرست گفت: جلسه شورای امنیت دستاورد بزرگی برای کشور ما و شکست مهمی برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» موشک‌ها و پهپاد‌هایی که از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت و در ادامه اصابت کرد، بزرگترین عملیات پهپادی جهان را به نام ایران ثبت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ترابی گفت: فشار روانی به صهیونیست‌ها در زمان پاسخ ما بسیار سنگین و سخت بوده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان و هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده ناشناس خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اجرای حکم بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم توسط دولت سالانه بیش از صد میلیارد دلار درآمد برای کشور دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است