استانی 15:07 - 29 تیر 1397

مدیران حق طلبکاری از نظام را ندارد/لزوم مقابله با مفسدان اقتصادی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین ضمن تبریک دهه کرامت گفت: نباید با منحرفین و فاسقین همنشین و هم غذا شویم، می توان آن ها را نهی از منکر و ارشاد کرد، اما همراه با آن ها نباید بشویم.

وی سپس به روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) و روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه اشاره کرد و افزود: این اماکن مقدس به عنوان یک قطب فرهنگی و دینی باید مورد توجه قرار گیرند و حرمت آن ها را نگاه داریم و با برنامه ریزی مناسب، ضمن تعظیم و تکریم این بندگان صالح خداوند از بقاع آن ها در جهت نیل به اهداف فرهنگی، دینی و انقلابی بهره بگیریم.

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از خطبه های امروز به ۲۹ تیرماه، سالروز صدور قطعنامه ۵۹۸ اشاره کرد و گفت: در طول ۸ سال دفاع مقدس با فراز و نشیب های متعددی روبرو بودیم، اما ملت ایران نه تنها در برابر عراق، که در برابر تمام دنیا ایستادگی کرد و به برکت روحیه انقلابی به پیروزی رسید و پس از این پیروزی ها قطعنامه ۵۹۸ صادر شد و امام(ره) با تلخی آن را پذیرفتند.

دشمن با ۲۵۰ شبکه ماهواره ای به جنگ انقلاب اسلامی آمده است

وی با بیان این که این قطعنامه در اوج اقتدار ایران صادر شد، گفت: امروز نیز نظام اسلامی در اوج اقتدار است، باید ملت عزیز به این اقتدار افتخار کنند، اما دشمن با تمام ابزار و توان خود سعی دارد، ملت را ناامید کند، تا جوانان مسلمان ایران به آینده خود امیدوار نباشند، اما باید بدانیم، کشوری که به طور کلی وابسته بود، امروز ۴۰ سالگی استقلالش را گرامی می دارد، کشوری که اختراع و خلاقیت در آن مرده بود، امروز در عرصه های مختلف دارای خلاقیت است.

خطیب امروز جمعه ورامین اضافه کرد: آن روز اسراییل نقشه از نیل تا فرات را در سر داشت، اما امروز جبهه مقاومت پشت مرزهای اسراییل قرار دارد و با موشک از غزه، لبنان و سوریه در تیررس قرار دارد، امروز اسراییل می داند، که ملت فلسطین تسلیم نخواهد شد و پس از ۷۰ سال، امروز در محاصره جبهه مقاومت است.

وی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی طومار داعش و گروه های تکفیری در سوریه جمع شد، ملت عراق بر دشمنانش غلبه کرد، ترامپ احمق به هرکجا می رود، برای آمریکا فضاحت به بار می آورد، جامعه آمریکا از درون در حال فروپاشی است، در یمن، با لطف الهی ملت مظلوم و مقتدر و باصلابت در برابر آل سعود ایستاده است، تا دیروز موشک های یمن خواب راحت را از حکام شکم پرست آل سعود گرفته است و امروز با لطف الهی پهبادهای یمنی بر فراز عربستان خودنمایی می کند.

محمودی با بیان این که جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد، افزود: دشمن با بیش از ۲۵۰ شبکه ماهواره ای به جنگ ما آمده است، با لجن پراکنی دستگاه های نظام را تضعیف می کند، رهبری را هدف قرار دادند و سپاه، بسیج و ارتش را تضعیف می کنند، باید هوشیار باشیم و زیر پرچم ولایت با دشمنان مقابله کنیم.

دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی با تروریست های اقتصادی مقابله کنند

وی گفت: ملت ایران اگرچه از برخی مدیران ناکارآمد، حقوق های نجومی، نفوذی ها، دو تابعیتی ها و وعده های خلاف ناراحت هستند، اما هرگز از انقلاب اسلامی، امام، شهدا و مقام معظم رهبری دست نکشیده و نخواهند کشید و تفاله های استکبار هم بدانند، آرزوی سلطه بر این کشور امام عصر(عج) را با خود به گور خواهند برد.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: هرکس به این مردم و انقلاب خیانت کند، هرکس ظلم کند و از قطار انقلاب پیاده شود، خود از قافله جا مانده است.

وی خطاب به دوستان نیز گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری را باید جدی گرفت، حمایت از تولید داخل را مهم بشمارند، هر کجا به رهنمودهای رهبری توجه کردیم، پیروز میدان بوده ایم، باید از شرکت ها و تولیدکنندگان داخلی حمایت و با سخت گیری های بی مورد و سنگ اندازی ها بر سر راه تولید مقابله کرد، مدیران نالایق و ناکارآمد را جایگزین کنند، مردم مدیرانی می خواهند که نوکر انقلاب و دل داده باشند، برخی مدیران که معلوم نیست، اگر امام و شهدا نبودند، کجا قرار داشتند، امروز از نظام طلبکار هستند، باید دانست این باندهای قاچاق و فساد به چه افرادی وابسته هستند.

محمودی اضافه کرد: البته اکثر مدیران کشور انسان هایی دلسوز و سالم هستند و باید همان مدیران دلسوز علیه مدیران طلبکار فریاد بزنند، دستگاه قضایی هم باید با سرعت و قاطعیت با تروریست های اقتصادی مقابله کند، دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی نیز می بایست، مانند دوران جنگ دادگاه صحرایی تشکیل دهند.


9847728
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است