استانی 21:48 - 25 اردیبهشت 1398

اختلاف معنا دار تورم در لرستان نسبت به استان‌های مشابه

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان در سخنانی با بیان اینکه امروز اولین جلسه شورای گفتگو را در سال ۹۸ را با حضور تولید کنندگان، بخش خصوصی و همچنین مدیران دولتی برگزار کردیم، اظهار داشت: یکی از بحث‌های مطرح شده در این جلسه موضوع خسارات سیل به واحدهای صنعتی و تولیدی استان بود.

وی، بیان داشت: تسهیلاتی در این رابطه در نظر گرفته شده، اما کافی نیست و مقرر شد که در جلسه شورای معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت خواسته‌های تولید کنندگان خسارت دیده را مطرح کنیم و پیگیری داشته باشیم تا کمکی به این تولید کنندگان داشته باشیم.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به موضوع اصلاح قانون ارزش افزوده مالیات، عنوان کرد: این امر یکی از موارد مهم و اثر گذار بر بحث عمران شهری و سایر موارد است و مقرر شد که فعالانه هم ما و هم نمایندگان استان در مجلس در رابطه با اصلاح این قانون به نفع استان‌های کمتر توسعه یافته مشارکت و پیگیری داشته باشیم.

خادمی با بیان اینکه بحث مشارکت واحدهای تولیدی در موضوع بازسازی خسارات ناشی از سیل را در دستور کار داریم، گفت: در این رابطه معتقدیم که سیل علیرغم همه تهدیدات و خساراتی که برای استان داشته، فرصت‌هایی را هم می‌تواند تولید کند که یکی از فرصت‌ها این بوده که واحدهای تولیدی در بازسازی مشارکت کنند و از این طریق بتوانند رونق و اشتغال ایجاد کنند.

وی، تصریح کرد: با توجه به اینکه در لرستان اختلاف معنا داری در بحث تورم نسبت به سایر استان‌های مشابه داریم، در این راستا مقرر شد که کمیته کارشناسی تشکیل شود و بررسی لازم را در رابطه با دلایل آن انجام دهد و اگر گره‌هایی مربوط به استان است را بتوانیم رفع کنیم.


10127977
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است