بین‌الملل 16:13 - 06 مهر 1401

آژیر خطر در منطقه سبز بغداد به صدا درآمد+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، منابع عراقی از شلیک چند گلوله خمپاره به منطقه سبز بغداد خبر دادند و اعلام کردند که پارکینگ پارلمان عراق هدف اصابت چند خمپاره قرار گرفته است.

منابع عراقی تاکید کردند که صدای دو انفجار در اطراف پارلمان عراق شنیده شده است.

یک منبع امنیتی عراقی به بغداد الیوم گفت: چند گلوله خمپاره به منطقه الخضراء شلک شده است.

از سوی دیگر بغداد الیوم به نقل از یک منبع امنیتی عراقی از کشته شدن یک نیروی امنیتی این کشور بر اثر شلیک راکت به نزدیکی میدان احتفالات در بغداد خبر داد.

به گزارش منابع عراقی ، آمبولانس ها شماری از زخمی شدگان را هم به بیمارستان ابن سینا در منطقه سبز منتقل کردند.

برخی خبرها حاکی از آن است که یکی از راکت ها به نزدیکی سفارت انگلیس شلیک شده است.

یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که سه راکت به منطقه سبز شلیک شده است.

منابع عراقی اعلام کردند که یکی از محافظان وفاء الشمری نماینده پارلمان و  نیز پسر قحطان الموسوی دیگر نماینده در حملات منطقه سبز زخمی شده اند.

اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق از زخمی شدن هفت نفر از نیروهای امنیتی خبر داد.

این منابع به شنیده شدن صدای آژیر خطر در منطقه سبز بغداد اشاره کردند.


11698312
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» «جوزف لیبرمن» سناتور اسبق آمریکایی که اغلب به اتخاذ مواضع ضد ایرانی و حمایت از رژیم صهیونیستی شهرت داشت، در سن ۸۲ سالگی در اثر عوارض ناشی از زمین خوردگی درگذشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گزارش‌ها حاکی از آن است که پس از حمله تروریستی روز جمعه در یک سالن کنسرت در روسیه، ۹۵ نفر مفقود هستند. 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقامات فرانسه روز چهارشنبه اعلام کردند بیش از پنجاه مؤسسه آموزشی در پاریس، عمدتاً کالج ها، روز چهارشنبه از طریق ENT (فضا‌های کاری دیجیتال) هدف تهدید حملات جدید قرار گرفتند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آمار‌ها حاکی از افزایش شمار مهاجران غیرقانونی است که در سه ماهه نخست سال جاری به طور غیر قانونی و از طریق کانال مانش وارد خاک انگلیس شده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع آگاه می‌گویند ارتش اشغالگر حمله زمینی به رفح را برای اواسط آوریل یا نهایتا اوایل ماه مه برنامه‌ریزی کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از شهادت چهار رزمنده خود در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور آرژانتین در ادامه حمایت بی قید و شرط خود از رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل حتی یک اقدام افراطی هم در غزه مرتکب نمی‌شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد: اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده و بقیه نیز با حملات ارتش اشغالگر و کمبود منابع مواجه هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آلمان پاسخ دادن به سوالات در مورد زندگی یهودیان و رژیم صهیونیستی را به آزمون شهروندی خود اضافه می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به ادامه حمایت دولت جو بایدن از جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه از سمتش کناره‌گیری کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است