گوناگون 08:40 - 06 بهمن 1398

تسریع در خدمات رسانی به بیماران با پایش مراقبت های بالینی

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه شاخص های پرستاری و ثبت اطلاعات در سامانه MCMC  به همت مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، برگزار شد.

هدف از تشکیل این کارگاه، آشنایی کامل سوپروایزرهای شاغل در مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با نحوه ثبت اطلاعات در سامانه، برنامه عملیاتی، نحوه گرفتن پذیرش و اعزام بیمار در بین مراکز درمانی بود.

آرزو قلی زاده کارشناس اورژانس بیمارستانی، استفاده از سامانه MCMC یا پایش مراقبت های بالینی را باعث تسریع ارائه خدمات به بیماران برشمرد و در مواقع بحرانی نیز سبب مدیریت بهتر مراجعات مصدومان دانست.

وی افزود: سامانه پایش مراقبت های درمانی در راستای ارائه خدمات درمانی بهینه و ایجاد نظم در سیستم ارجاع و پذیرش بیماران، به مرحله اجرا در آمده است و بر اساس این سامانه، تمامی مراکز برای اخذ پذیرش بیماران باید اطلاعات بیمار را در این سامانه وارد کنند و سپس MCMC بر طبق اولویت، نسبت به اخذ پذیرش بیمار اقدام می کند.

در ادامه جلسه ضمن ارائه آموزش های لازم  جزئیات مفصل سامانه و پارامترهای مختلف، نحوه ثبت اطلاعات در سامانه  تشریح شد و شرکت کنندگان به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه  عملیاتی ، حوزه های میدانی و مشکلات موجود در خصوص گرفتن پذیرش و اعزام بیماران به سایر مراکز درمانی پرداختند.

در پایان این دوره آموزشی با توجه به اهمیت ثبت اطلاعات در سامانه و پایش مرتب سامانه از طریق وزارت بهداشت مقرر شد، هرگونه مشکل در زمینه ثبت و سایر اطلاعات در سامانه از طریق ستاد هدایت بررسی و پیگیری شود.


10362119
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است