ورزشی 12:25 - 04 بهمن 1397
مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوومیدانی به ریاست معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش برگزار شد.

برگزاری مجمع عمومی فدراسیون دوومیدانی/ کیهانی: اگر سفر زیاد می‌روم تذکر دهید

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوومیدانی امروز به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی برگزار شد.

در ابتدا مجید کیهانی رییس فدراسیون گزارش عملکردی سال ۹۵ و ۹۶ را ارائه کرد. بعد از آن حسابرس و خزانه دار نیز گزارشی را از این سال ها ارائه کردند. در این میان داورزنی در مورد زیاد بودن هزینه های جاری نسبت به بودجه کل، تذکراتی را داد که کیهانی این افزایش را به سبب وجود هزینه های ورزشگاه آفتاب انقلاب دانست که قرار شد برای سال های آینده این هزینه ها از هزینه های جاری فدراسیون جدا شود.

مستجاب الدعوه دبیر امور مجامع نیز در مورد برخی موارد همچون حقوق ماهانه برای اعضای کمیته فنی و بدهی فدراسیون در سال ۹۶، فروش آپارتمان‌های فدراسیون و ...  مطالبی را ارائه کرد که کیهانی در پاسخ گفت:" سعی می کنیم ایرادات را برطرف کنیم. ما حقوقی برای اعضای کمیته فنی نداریم و همانطور که گفته شد حق الجلسه پرداخت می شود. البته برخی افراد علاوه بر جلسه سازمان تیم های ملی در برخی قسمت های دیگر نیز مشعول به کار هستند و ما هم سر هر ماه به صورت حق الجلسه ای حق الزحمه آن ها را پرداخت می کنیم. در خصوص بدهی هم باید بگویم که ما همه فعالیت های خود را همچون هتل ها، هواپیمایی و ... را اعتباری پرداخت می کنیم. در فدراسیون با خود من و صیامی تنها ۱۲ نفر مشغول به کار هستند که به صورت شبانه روزی هم کار می کنند. در خصوص فروش آپارتمان ها که قرار بود پارسال بفروشیم، باید بگویم که با توجه به افزایش قیمت ها خوب شد نفروختیم. اکنون قیمت آنها دو برابر شده است. فدراسیون هشت حساب دارد که از قدیم بوده و ما هم می خواهیم آن را اصلاح کنیم و به ۳ برسانیم. "

کیهانی در پایان در خصوص سفرهای زیادی که گفته می شود می‌رود و به مارکوپولو معروف شده گفت: سال ۹۷ تنها ۴ مسافرت به جوانان آسیا ژاپن، جوانان جهان فنلاند، بازی های آسیایی جاکارتا و اجلاس اردن رفتم. نایب رییس فدراسیون فردین پور نه مسافرت رفته و نه می رود. نایب رییس بانوان تنها یک مسافرت و دبیر فدراسیون در این سال دو مسافرت رفته است. این جمع سفرهای کاری مسئولان فدراسیون در سال ۹۷ بوده که برای مسافرت و ماموریت بوده است. اگر زیاد است به ما تذکر بدهید. در کل حضورم در فدراسیون شاید ۱۵ تا ۱۶ ماموریت داشتم. سفر به اردن نیز برای انتخابات کنفدراسیون آسیا که قرار است در سال آینده برگزار شود بود که کاملا هم محرمانه بود. من حتی به دلیل هجمه های پیش آمده از سفر بعدی به هندوستان خوددداری کردم.

در این مراسم کهندانی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک، حسین کیهانی، احسان حدادی و الهام کاکلی به عنوان نمایندگان ورزشکاران حضور داشتند.

در این مراسم قرار بود سجاد مرادی به عنوان نماینده مربیان حاضر شود اما به دلیل نیامدن او، تیمور غیاثی به عنوان نماینده مربیان در مجمع حضور داشت.

این خبر تکمیل می شود.


10037160
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان از کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی برای نوسازی تجهیزات غیرمصرفی فدراسیون‌ها خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا مقابل ازبکستان بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ژاوی سرمربی بارسلونا از تصمیمش برای ترک این تیم در پایان فصل منصرف شد و فصل آینده نیز هدایت آبی و اناری‌ها را برعهده خواهد داشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است