علمی فناوری 09:15 - 26 تیر 1398
از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه؛
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه تعطیلات تابستانی ۱۳۹۸ این دانشگاه را ابلاغ کرد.

بخشنامه تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد ابلاغ شد

به گزارش ایسنا، دکتر مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه تعطیلی تابستان ۱۳۹۸ را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه ابلاغ کرد. در این بخشنامه آمده است:

به استناد بند ۴ صورتجلسه دویست و نود و سومین هیأت رئیسه دانشگاه و همچنین مصوبه پنجمین جلسه مورخ ۹۸/۳/۲۹ شورای دانشگاه و به منظور ایجاد رفاه و تقویت روحیه همکاران مقرر شد کلیه واحدها و مراکز آموزشی از تاریخ ۹۸/۵/۲۱ لغایت ۹۸/۵/۲۹ (عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم) از تعطیلات تابستانی بهره‌مند شوند.

مدت مذکور به عنوان مرخصی تشویقی لحاظ خواهد شد.

واحدها و مراکز آموزشی که مجری ترم تابستانی هستند، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در برنامه‌های آموزشی هیچ‌گونه خللی ایجاد نشود، همچنین با رعایت کلیه ضوابط مربوطه امکان تشکیل جلسات دفاع از رساله پایان‌نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و حضور علاقمندان در این جلسات نیز فراهم شود.

حضور پرسنل خدمات بهداشتی و درمانی و کادر بیمارستانی حسب برنامه شیفتی و مقررات مربوطه و طبق نظر ریاست واحد دانشگاهی خواهد بود.

برنامه‌ریزی به نحوی صورت پذیرد، کارکنانی که ماهیت وظایف و نوع شغل آنان به گونه‌ای است که باید در محل کار حضور یابند (مانند پرسنل شاغل در مراکز درمانی، بیمارستانی، حفاظت فیزیکی، تأسیسات و کارکنانی که به صورت شیفتی فعالیت می‌کنند) مطابق نظر مدیریت مربوطه از حداکثر مرخصی ایام مذکور در زمان تعیین‌شده استفاده کنند.

درخصوص همکاران سازمان مرکزی و دبیرخانه استان‌ها، مدیران بلافصل به نحوی عمل کنند که مجموعه تحت مدیریت ایشان بدون تعطیلی قابلیت پاسخگویی کامل را در این مدت داشته باشند.

مرخصی تشویقی فوق برای نیروهایی که ضرورت دارد در محل کار خود در این مدت حضور یابند، تنها تا پایان سال ۹۸ معتبر خواهد بود.

تأسیسات حرارتی و برودتی غیرضرور (وسایل سرمایشی و گرمایشی) در ایام تعطیلات خاموش شود.

پیش از ترک محل کار از خاموش بودن کلیه وسایل برقی بخصوص دستگاه کپی، کامپیوتر و پرینتر اطمینان حاصل شود.

جهت رفاه و مساعدت به کارکنان ساعتی (غیربازنشسته) دارای مجوز همکاری از سازمان مرکزی و همچنین جلوگیری از ایجاد وقفه بیمه‌ای در کارکرد این دسته از کارکنان در واحدها و مراکز آموزشی و سازمان مرکزی مشغول به فعالیت هستند، مقرر شد در صورت عدم تکمیل سقف ساعت کاری در ماه (۱۸۵ ساعت) با توجه به تعطیلی در این ۵ روز کاری، نسبت به پرداخت حق‌الزحمه مردادماه سال جاری آنان صرفاً براساس میانگین کارکرد سه ماه اردیبهشت، خرداد و تیرماه سال ۹۸ و حداکثر تا سقف ۱۸۵ ساعت اقدام شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در بخش پایانی بخشنامه دانشگاه آزاد آمده است: با رعایت مفاد بندهای ۲، ۳ و ۴ رؤسای واحدها و مدیران مرتبط به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا همکاران در تاریخ های ۱۹، ۲۰ و ۳۰ مرداد بتوانند از مرخصی استحقاقی بهره‌مند شوند. در موارد مستحدثه خارج از مفاد این بخشنامه براساس تصمیم دبیرخانه استان عمل شود.

انتهای پیام


10179934
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد که در سال گذشته بیش از ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین، شناسایی شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره پایش زنجیره مصرف دارو، از توزیع ۲۰ میلیون عدد وارفارین وارداتی طی ۴ ماه خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش جدیدترین آمار ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله مرکزی کهکشان راه شیری جرمی حدود ۴.۳ میلیون برابر خورشید دارد و یک سیاه‌چاله فعال است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف روزانه سرکه به افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند تا هشت کیلوگرم وزن کم کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شیائومی در اولین حضور خود در بازار پرطرفدار خودرو‌های برقی چین، رشد خود را تقویت می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رژیم گرفتن به امری رایج تبدیل شده؛ اما اغلب افرادی که وارد پروسه رژیم می‌شوند، شکست می‌خورند و دلایل متعددی سبب شکست افرادی می‌شود که وارد پروسه رژیم گرفتن شده‌اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان وزارت بهداشت گفت: برای بیماران صعب العلاج ۵۷ بسته خدمتی جهت پوشش بیمه ای تدوین شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان از اولین تولید دستگاه همودیالیز با ظرفیت تولید دو هزار دستگاه در سال برای اولین بار در غرب آسیا خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ایلان ماسک مدعی است که فضاپیمای Starship شرکت او در نهایت قادر خواهد بود تا انسان را به مریخ ببرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است