استانی 10:49 - 07 اسفند 1399
رئیس پلیس راه کشور:
ایسنا/البرز رئیس پلیس راه کشور گفت: با افتتاح آزادراه غدیر هم حجم ترافیک در ورودی‌های پایتخت کم می‌شود و هم تلفات جاده‌ای کاهش خواهد یافت.

آزادراه غدیر ترافیک تجاری را از ترافیک عادی پایتخت جدا می‌کند

سرهنگ هادی امیدوار روز پنجشنبه هفتم اسفند در مراسم افتتاح آزادراه غدیر که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و استاندار البرز برگزار شد، گفت: آزادراه غدیر ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که با تبادلات در نظر گرفته شده با آزادراه‌های قم، قزوین، کرج، ساوه و بخشی از آزادراه حرم تا حرم طول آن تقریباً به ۲۱۰ کیلومتر می‌رسد.

به گزارش ایسنا، امیدوار افزود: با افتتاح این آزادراه در بخش مهمی از بار ترافیکی تجاری منتهی به تهران از آزادراه حرم تا حرم، ساوه-تهران و قزوین-کرج تعادل برقرار می‌شود و کاهش حجم ترافیک را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه آزادراه‌ها یکی از ایمن‌ترین راه‌ها در چرخه حمل و نقل هستند، گفت: این آزادراه با جدا کردن ترافیک عادی از حمل و نقل بار هم میزان و هم شدت حوادث را در راه‌های منتهی به پایتخت کاهش می‌دهد. بنابراین با افتتاح این آزادراه هم حجم ترافیک در ورودی‌های پایتخت کم می‌شود و هم تلفات جاده‌ای کاهش خواهد یافت.

امیدوار با بیان اینکه توسعه آزادراهی در بخش شرقی تهران نیز در دستور کار است، گفت: امیدواریم با رینگ جنوبی، غربی و شرقی تهران، ایمنی و روانی ترافیک را در جریان ترافیک پایتخت داشته باشیم.

وی افزود: این آزادراه به نحوی طراحی شده که دسترسی بسیاری از شهرک‌های صنعتی را فراهم می‌کند و تولید کنندگان می‌توانند کالاهای خود را بدون اینکه وارد چرخه ترافیک تهران شوند از این آزادراه عبور دهند.

انتهای پیام


10966712
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است