استانی 09:36 - 29 دی 1398
ایسنا/هرمزگان به همت هنرمندان هرمزگانی جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی اهدایی به سیل‌زدگان شرق هرمزگان برنامه "لبخند خدا" در بندرعباس اجرا می‌شود.

هنرمندان هرمزگانی با ویژه برنامه "لبخند خدا" به کمک سیل زدگان می روند

مسئول برگزاری این ویژه‌برنامه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: ازآنجاکه همواره هنرمندان خود را مردم دانسته و در کنار آن‌ها هستند پس از وقوع  سیل اخیر در مناطق شرق هرمزگان و به بار آمدن خسارات فراوان، این بار هم هنرمندان هرمزگانی تصمیم گرفتند در کنار مردم سیل‌زده شرق هرمزگان باشند.

سیما پورسالاری با بیان اینکه قرار است طی دو روز ویژه‌برنامه "لبخند خدا" را به روی صحنه ببریم، اظهار کرد: با همکاری و محوریت انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان به‌ویژه ریاست این انجمن و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، قصد داریم امروز و فردا(۲۹ و ۳۰ دی‌ماه) از ساعت ۱۹ الی ۲۱ ویژه‌برنامه لبخند خدا را در محل زیر پرچم پارک غدیر بندرعباس اجرا کنیم.

وی با اشاره به حضور پرتعداد داوطلبانه هنرمندان هرمزگانی در این ویژه‌برنامه، اضافه کرد: برنامه‌هایی از قبیل موسیقی، طنز، نمایش و سایر زمینه‌های هنری با حضور هنرمندان برجسته هرمزگانی نیز در این دو روز به اجرا درخواهد آمد.

پورسالاری در خصوص نحوه انجام کمک‌های نقدی و غیر نقدی شهروندان بندرعباسی، عنوان کرد: با همکاری جمعیت هلال‌احمر هرمزگان نیز تمامی کمک‌های جمع‌آوری‌شده اعم از نقدی و غیر نقدی توسط این سازمان امدادی به هم استانی‌هایمان در شرق هرمزگان اختصاص خواهد یافت.

این هنرمند برجسته هرمزگانی  از ضرورت اهدا وسایل گرمایشی به مردم سیل‌زده شرق هرمزگان به دلیل شدن سرما خبر داد و بیان کرد: به‌طور حتم هنرمندان هرمزگانی در این مسیر به‌هیچ‌وجه مردم سیل‌زده هرمزگان را تنها نخواهند گذاشت.

وی در پایان گفت: امیدوارم تمامی شهروندان بندرعباسی با حضور و مشارکت گسترده خود تمامی هنرمندان را در این امر خداپسندانه همراهی کنند تا بار دیگر ثابت کنیم در کنار هموطنان سیل زده خود خواهیم بود.

انتهای پیام


10351317
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است