استانی 19:45 - 06 مهر 1401

هجمه دشمنان با آگاه سازی مردم خنثی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، عصر چهارشنبه در همایش تا انتهای حضور، اظهارکرد: یکی از نعمت‌های بزرگ دین اسلام نعمت شهادت بوده و امروز فرهنگ شهادت و برگزاری یادواره‌های شهدا، باعث ارتباط بین نسل گذشته و نسل حاضر می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: یکی از ویژگی‌های بارز و منحصر به فرد انقلاب اسلامی در بعد معنوی و فرهنگی که موجب بالندگی انقلاب و نهضت جهانی اسلام در سراسر دنیا شده، همانا گسترش و تعمیم فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی گفت: در حال حاضر جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در بسیاری از موارد، نسبت به ۴۰ سال گذشته مقتدرتر، بالاتر و پیشرفته‌تر شده است و انعکاس این موارد، دستاوردها و پیشرفت‌ها، در رسانه‌ها و پایگاه‌های تحلیلی معتبر دنیا و حتی دشمنان این کشور هم دیده می‌شود و این چیزی جز کارآمدی نسخه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

گرزین درباره ضرورت پرداختن به امر واجب جهاد تبیین و چرایی و چگونگی انجام این موضوع، گفت: در میدان مقابله با هجمه‌های دشمن باید به تبیین دقیق و تشریح مستند بسیاری از حقایق و واقعیت‌های فکری، اعتقادی، سیاسی، تاریخی و فرهنگی پرداخت و آن را با ابزارهای نشر و رسانه‌های مرجع و کارآمد در اختیار عموم مخاطبان قرار داد.


11698393
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است