استانی 22:51 - 28 مرداد 1401

آموزش و پرورش به اهداف علمی اکتفا نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور به میزبانی اصفهان در رشته‌های جودو، تکواندو و ژیمناستیک با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

حمید بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی شامگاه جمعه در این افتتاحیه اظهار داشت: ابراهیمی این آرامش که همه ما امروز داریم مدیون جان فشانی جانبازان، شهدا و ایثارگران هستیم، دو روز پیش سالروز بازگشت آزادگان به کشور بود که آنها نیز برای آرامش ما سال‌ها سختی کشیدند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش به دنبال تربیت بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و تاکید دارد که دانش آموز باید بعد از مدرسه خود و خدای خود را بشناسد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی اضافه کرد: آموزش و پرورش فقط به مباحث علمی نمی‌پردازد بلکه با اردوها و مسابقات تلاش می‌کند تربیت همه ساحته را پیش ببرد، که یکی از نمودهای این برنامه‌ها مسابقات ورزشی دانش آموزان است.

بابویی تاکید کرد: در این مسابقات فقط دنبال بازوی بزرگ‌تر نیستیم، این بدن بهتر جزو اهداف است اما در اصل دنبال انسانیت، احترام و مسائل فرهنگی هستیم که کار بزرگی است و آموزش و پرورش نمی‌تواند به تنهایی آن را انجام دهد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی افزود: مسئولان وزارت آموزش و پرورش، فدراسیون‌های جودو، تکواندو و ژیمناستیک و هیئت‌های ورزشی همکاری خوبی برای برگزاری این مسابقات داشتند.

وی در پایان خطاب به دانش آموزان خاطر نشان کرد: امیدواریم میزبان خوبی برای شما در اصفهان باشیم، شما با حضور در این مسابقات می‌توانید سرآمدهای ورزش کشور باشید.

گفتنی است مسابقات ورزشی دانش آموزان از ۲۷ مرداد لغایت ۶ شهریور ۱۴۰۱ به میزبانی اصفهان در سه رشته برگزار می‌شود.


11659915
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است