گوناگون 15:20 - 29 مهر 1398
معرفی راه آسان خرید کتاب‌های حسابداری برای دانشجویانی که در این رشته تحصیل یا کار می‌کنند، کمک بزرگی به آن‌ها به شمار می‌رود.

کتاب‌های حسابداری دانشگاهی را چگونه خریداری کنیم؟

به گزارش ایسنا، بنا به اعلام آژانس کتاب، حسابداری یکی از رشته‌های پرطرفدار در ایران و حتی سراسر جهان است و به همین علت کتاب‌های حسابداری دانشگاهی خصوصاً کتاب‌هایی مثل مبانی و روش‌های عمومی حسابداری و یا مجموعه دوجلدی اصول حسابرسی ۱ و ۲ که توسط سازمان حسابرسی منتشر می‌شود، همواره از تقاضای بالایی در بازار نشر کشور ما برخوردارند. کتاب‌های حسابداری دانشگاهی بسیار متنوع‌اند و توسط ناشران گوناگون به بازار عرضه می‌شود و دانشجویان در مقاطعی از سال به‌صورت حضوری در کتاب‌فروشی‌ها و مراکز نشر آن‌ها را خریداری می‌کنند.

خرید حضوری کتاب‌های حسابداری دانشگاهی با مشکلاتی از جمله تردد در ترافیک و ازدحام شهر و کمیاب شدن این کتاب‌ها در برخی اوقات سال، همراه است به همین دلیل خرید آنلاین کتاب‌های حسابداری دانشگاهی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دانشجویان حسابداری و افراد شاغل در این حرفه باشد. در این گزارش، کارشناسان آژانس کتاب مزایای خرید آنلاین کتاب‌های حسابداری دانشگاهی را به‌اختصار برای مخاطبان این رشته تشریح کرده‌اند.

آژانس کتاب یک مرکز توزیع و فروش کتاب معتبر و با سابقه است که به دو صورت فیزیکی و آنلاین انواع کتاب‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی را به متقاضیان در سراسر کشور عرضه می‌کند.

خرید ساده کتاب‌های حسابداری دانشگاهی فقط با چند کلیک!

خرید کتاب به‌صورت حضوری می‌تواند فرآیندی لذت‌بخش باشد اما این گزینه در شهرهایی مثل تهران و دیگر کلان‌شهرها که گذر از ترافیک و شلوغی شهر انرژی فراوانی از انسان می‌گیرد، چندان گزینه مناسبی نیست. از طرفی خرید کتاب‌های حسابداری دانشگاهی مثل خرید کتاب‌های عمومی و رمان نیست که حضور در کتاب‌فروشی و ورق زدن کتاب موردنظر قبل از خرید چندان خوشایند و لذت‌بخش باشد! دانشجویان عموماً ترجیح می‌دهند، وقت خود را به کارهای مهم‌تری اختصاص دهند. کارشناسان آژانس کتاب به شما توصیه می‌کنند به‌جای این‌که وقت و انرژی خود را در ترافیک خیابان‌ها هدر بدهید با چند کلیک ساده کتاب موردنظر خود را به‌صورت آنلاین خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. به‌این‌ترتیب زمان و انرژی خود را برای کارهای مهم‌تر حفظ می‌کنید.

هرگز با جمله: کتاب تمام‌شده است، مواجه نشوید!

برخی کتاب‌های حسابداری مثل اصول حسابداری ۱ و ۲، اصول حسابرسی ۱ و ۲، مبانی و روش‌های عمومی حسابداری و ... جزو کتاب‌های حسابداری دانشگاهی مرجع به شمار می‌روند که انحصاراً توسط انتشارات سازمان حسابرسی منتشر می‌شوند. خرید حضوری این کتاب‌ها مستلزم حضور در کتاب‌فروشی سازمان حسابرسی است و چه‌بسا ممکن است بعد از صرف وقت و هزینه وقتی به کتاب‌فروشی سازمان حسابرسی مراجعه کنید با جمله کتاب تمام‌شده است مواجه شوید! کارشناسان آژانس کتاب به شما دانشجویان حسابداری و دیگر افراد شاغل در این حرفه توصیه می‌کنند، اگر می‌خواهید در چنین موقعیتی قرار نگیرید، به‌جای خرید حضوری، این کتاب‌ها را آنلاین خریداری کنید.

در کمترین زمان کتاب مورد نظر خود را تحویل بگیرید

در دنیای امروز، زمان اهمیت بسیار بیشتری نسبت به دوره‌های پیشین پیدا کرده است و دانشجویان حسابداری و دیگر افراد فعال در این حرفه، به دلیل سروکار داشتن با پول و ارزش زمانی این مفهوم، این اهمیت را بهتر از هر شخص دیگری درک می‌کنند. اگر قرار باشد برای خرید یک کتاب دانشگاهی و تحویل آن، زمان زیادی صرف کنید، این کار معنایی جز زیان ندارد! به گفته کارشناسان آژانس کتاب خرید آنلاین کتاب‌های حسابداری دانشگاهی این مزیت را دارد که در تهران کتاب در کمترین زمان – حدود ۳ تا ۵ ساعت - به دست خریدار می‌رسد. خریداران کتاب در شهرستان‌ها نیز کتاب مورد تقاضای خود را بسته به دوری و نزدیکی شهر مورد نظر از تهران، از ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت بعد از ثبت سفارش، دریافت می‌کنند. به‌ این‌ ترتیب با شروع اولین کلاس‌های دانشگاه و با کمترین فاصله از معرفی کتاب توسط استاد، کتاب مذکور در اختیار شما قرار دارد و ترم تحصیلی خوبی در پیش خواهید داشت.

انتهای رپرتاژ آگهی


10272122
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است