گوناگون 12:28 - 20 مرداد 1399

هشتمین کنفرانس علمی دانشجویی در گرجستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه بین‌المللی قفقاز گرجستان با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در گرجستان، «هشتمین کنفرانس علمی بین‌المللی دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا» ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان‌ماه جاری) در موضوعات مختلفی چون مطالعات ایرانشناسی به دو زبان انگلیسی و گرجی به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد.

بدین وسیله از تمامی علاقه‌مندان به ارائه مقاله در این همایش دعوت می‌شود مقالات خود را در محورهای همایش به دبیرخانه ارسال کنند.

محورهای کنفرانس در زمینه مطالعات ایرانشناسی:

در حوزه‌های روابط فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی ایران و گرجستان؛ زبان و ادبیات فارسی، فلسفه ایرانی، زبان‌شناسی، تاریخ ادیان، مطالعات مذهبی، هنر،تاریخ، باستان‌شناسی، قوم‌شناسی، مردم‌شناسی و علوم انسانی و روابط بین‌المللی و منطقه‌ای است.

مهلت ثبت نام کنفرانس و ارسال خلاصه مقاله: ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۲۵ شهریور

مهلت اعلان نتیجه پذیرش مقاله: ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰مصادف با با ۹ مهرماه ۱۳۹۹

مهلت ارسال اصل مقاله: ۱۰ اکتبر۲۰۲۰ مصادف با ۱۹ مهرماه ۱۳۹۹

شرکت‌کنندگان باید از طریق وب سایت دانشگاه به نشانی  https://ciu.edu.ge/news/index/Registration-for-the-Eighth-International-Student-Scientific-Conference?lang=en ثبت نام کنند. اطلاعات دانشجویان متقاضی شرکت در کنفرانس باید کامل باشد، در غیر این صورت سیستم، اطلاعات را ذخیره نمی‌کند و ثبت نام انجام نخواهد شد.

همچنین، نوع نرم افزار کاربردی کنفرانس و ساعت افتتاحیه متعافباً اطلاع رسانی خواهد شد و برای شرکت‌کنندکان گواهی ارائه مقاله صادر و ارسال می‌شود.


10660203
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است