استانی 15:58 - 05 فروردین 1398

ساماندهی کامل حریم قلعه تاریخی «فلک الافلاک» لرستان طی سالجاری

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مونسان ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از قلعه فلک الافلک لرستان در سخنانی با اشاره به موضوع ساماندهی حریم این قلعه باستانی، اظهار داشت: برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید حریم آن آزاد سازی شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بخشی از آنکه در اختیار نیروهای مسلح بوده آزاد شده است، عنوان کرد: بخشی دیگر از کار ساماندهی حریم قلعه فلک الافلاک باقی مانده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در ادامه با بیان اینکه بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای ساماندهی حریم قلعه فلک الافلاک لرستان پرداخت شده است، تصریح کرد: در سال ۹۷ تلاش شد که به طور کامل این امر محقق شد اما با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای این امر صورت نگرفت.

مونسان، تاکید کرد: امید داریم که بتوانیم در سال ۹۸ این آزاد سازی و ساماندهی حریم قلعه فلک الافلاک را به طور کامل انجام دهیم تا پرونده آن را برای ثبت جهانی آماده کنیم.


10086591
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است