استانی 14:45 - 03 مهر 1397
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: پاسخ طنزگونه وزیر بهداشت به سخره گرفتن درخواست مردم بجستان نبود، بلکه به یقین تلطیف ذهن درخواست کننده در شرایطی بود که مشکلات اقتصادی مانع از اجابت درخواست مردم این شهرستان در تامین امکانات مورد نیاز بود.

پاسخ طنزگونه وزیر بهداشت به سخره گرفتن درخواست مردم بجستان نبود

دکتر جواد باذلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در واکنش به شوخی وزیر بهداشت با کشاورز بجستانی، اظهار کرد: از این منظر باید به دکتر هاشمی تبریک گفت، چرا که علی رغم خستگی مفرط ناشی از 48 ساعت سفر زمینی و بازدیدهای متعدد در منطقه هنوز هم شوخ طبع بوده و حال که نمی‌توان باری از دوش مشکلات مردم برداشت، حداقل با خوشرویی لبخندی بر چهره مردم بنشانند.

وی ادامه داد: در خلال افتتاحیه‌ها و جلسات سومین سفر وزیر بهداشت به گناباد و بجستان هیچ تیم حفاظتی که مانع از گفتگوی مردم با وزیر باشد، نبوده و در کنار آن همراهان جناب وزیر مامور اخذ مطالبات و پیگیری مشکلات مطرح شده از جانب مردم بودند که این نشانه مردمی بودن و احساس نزدیکی و رفاقت با مردم است که خود مایه افتخار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد تصریح کرد: در صحنه کلیپ منتشر شده، مقام عالی وزارت تعمدا پس از افتتاح در محوطه مرکز ایستاد تا مردم بی واسطه با او صحبت کنند و بین دکتر و مردم یک گفتگوی صمیمانه و حتی طنز و حالت مزاحی سر گرفت.

باذلی عنوان کرد: شخص عزیزی آمد و از نبود امکانات فیزیوتراپی در بیمارستان بجستان گلایه کرد که پاسخ دکتر به او متناسب با همان فضای صمیمی بود که جریان داشت و وزیر هم خودش می‌دانست که این امکانات در این بیمارستان وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد خاطرنشان کرد: طوری در رسانه‌ها آب و تاب داده شده بود که این شخص عزیز مشکل شخصی خود را عنوان کرده و اینگونه پاسخ شنیده، در صورتی که تنها او یک خواسته عمومی را مطرح کرده بود.

به گزارش ایسنا، انتشار ویدئوی گلایه پیرمرد بجستانی از نبود متخصص فیزیوتراپی در بجستان به وزیر بهداشت در جریان سفر 20 روز قبل وی به این شهرستان در چند روز گذشته در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است.

انتهای پیام


9918954
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است