اجتماعی 13:59 - 27 خرداد 1398

۹۰ درصد درخواست‌های مردمی از پلیس در حوزه امنیت اخلاقی است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی، پس از دیدار مردمی روز دوشنبه، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های مرکز ۱۹۷ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی انجام داده بود امروز نوبت فرمانده انتظامی تهران و رده‌های تابعه فرمانده انتظامی تهران بزرگ بود تا به خواسته مردم مراجعه کند که ما از از ابتدای صبح با توجه به حجم مراجعات آنی جلسه را در مرکز ۱۹۷ قرار نداریم و در مرکز پلیس امنیت اخلاقی ملاقات را داشتیم.

وی افزود: از صبح ۵۵۰ نفر از مردمی که انواع و اقسام مشکلات را داشتند و خواسته‌هایی که تسریع شود و مشکلات آنها توسط پلیس در همه رده‌ها حل شود مراجعه داشتند که، از این تعداد افراد ۷۰ درصد مراجعه کنندگان مرد و ۳۰ درصد خانم‌ها بودند.

رحیمی گفت: بالغ بر ۹۰ درصد این افراد، در حوزه امنیت اخلاقی و اجرای طرح ناظر و در واقع در خصوص توقیف خودروها و موتورسیکلت ها و ارائه تعهد بود که امروز پس از برگزاری چندین جلسه با رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ به جای توقیف خودرو و موتور این افراد بیشتر توجیه شدند. این دوستان باید بدانند که با عدم رعایت شئونات جامعه، قانون را زیر پا می گذدارند، امنیت روانی و اجتماعی جامعه را دچار اختلال می‌کنند.

وی افزود: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که تابع قوانینی است و همه باید تکلیف مدار باشیم، پلیس هم به عنوان نماینده مردم و مجری قانون مکلف است در ابعاد مختلف امنیت اجتماعی جامعه را برقرار کند. همان پلیس که شبانه روز در خصوص دستگیری سارقان و جانیان، قاچاقچیان، فروشندگان مواد مخدر، معتادان، برقراری امنیت تفرج گاه‌ها کار می‌کند، همین پلیس برای امنیت و انضباط اجتماعی وتسهیل در عبور و مرور، تلاش می‌کند برای تامین اجتماعی و جامعه نیز تلاش می‌کند.



رحیمی گفت: امنیت ابعاد مختلفی دارد، امنیت اجتنماعی، روانی، اقتصادی و فرهنگی که اگر یک بخش از امنیت لنگ بزند امنیت جامعه تکمیل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه نگاه پلیس همه جانبه است افزود: برخی می‌گویند پلیس به دنبال امنیت اخلاقی است، اما پلیس تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در تهران کم‌ترین وقوع سرقت را داشته باشیم. این موضوع را با افتخار اعلام می‌کنیم و درحال حاضر بعد از تهران ایلام است که کم‌ترین وقوع جرم را دارد. همچنین بالاترین کشف جرم را در تهران داریم، از ان طرف به هیچ عنوان در بحث امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه نیز کوتاهی نمی‌کنیم.

رئیس پلیس پایتخت افزود: ما تکلیف داریم، ما وظیفه داریم در همه زمینه‌ها و همچنین در زمینه امنیت اخلاقی کار انجام بدهیم. ما در همه زمینه‌ها سرمایه گذاری کردیم و برای همه موارد امنیتی جامعه برنامه داریم، از جرایم پیچیده، خشن و باندی گرفته تا امنیت اخلاقی، انضباط اجتماعی و نظم جامعه درحال کار کردن هستیم. خدا را شکر که امروز پلیس با روی گشاده، با محبت و رافت با افرادی که تخلف و جرم داشته‌اند برخورد کرده است.


10152396
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است