ورزشی 10:37 - 28 مرداد 1398

نجات ۱۰۸۲ نفر توسط منجیان/ فدراسیون نجات غریق در مسیر درست

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون نجات غریق و غواصی که سالهای گذشته بیشتر یک فدراسیون در سایه و کم اثر بود، با تغییرات مدیریتی که در راس آن صورت گرفت حالا احیا شده و با برنامه هایی که از سوی رئیس این فدراسیون در نظر گرفته شده به دنبال انجام وظیفه درست خود است.

این فدراسیون که وظیفه ذاتی اش نجات جان انسان هاست، پرورش مدرسان و منجی غریق و غواصان را در اولویت کاری قرار داده است. یکی از مهمترین وظایف این فدراسیون اجرای طرح سالم سازی سواحل دریاها برای استفاده مردم است. 

ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در مورد فعالیت هایی که این فدراسیون آغاز کرده هاست گفت: امسال با شناسایی ۶۸۹ منطقه حادثه‌خیز نزدیک به ۱۳۱ طرح سالم‌سازی با عنوان طرح نجات ساماندهی شده است. ضمن اینکه حدود ۱۸۵۰ منجی‌غریق در سواحل استان‌های گیلان، مازندران و گلستان مستقر هستند.

رئیس فدراسیون در مورد اقداماتی که در فصل شنا صورت گرفته است گفت: از آغاز فصل شنا تاکنون حدود ۱۰۸۲ نفر توسط منجیان‌غریق از غرق‌شدن نجات پیدا کرده‌اند.

نوری در مورد برنامه هایی که این فدراسیون برای دانش افزایی مربیانش دارد گفت: برگزاری دوره‌های آب‌درمانی و غواصی و همچنین سمینار دانش‌افزایی مدرسان و منجیان‌غریق و غواصی با حضور رییس جهانی از دیگر فعالیت‌های فدراسیون طی یکسال اخیر می‌باشد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه مهم‌ترین اقدام فدراسیون، طرح بیمه مسولیت منجیان‌غریق و غواصی توسط بیمه رازی است که از ابتدای سال، اجرایی شده است.


10213003
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لیگ ما تقریبا پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. این آفتی است که وجود دارد و در تیم ملی جوانگرایی محسوسی انجام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آویسپا با ۲ گلی که شهاب زاهدی به ثمر رساند مقابل جوبیلو ایواتا به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور تبریز با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش از کاپیتان این تیم حمایت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو قایقران ملی پوش کشورمان به فینال آب‌های آرام مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است