استانی 16:30 - 28 مهر 1396
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی:
ارومیه- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: دو ساعت زنگ ورزش در هفته برای دانش آموزان کافی نیست.

ساعت زنگ ورزش در مدارس افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، ولی حسینی ظهر جمعه در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دختران ارومیه اظهارداشت: ما در صددیم تا کودکان و نوجوانان دانش آموز استان بیشتر به فعالیتهای ورزشی بپردازند و تحرک و نشاط آنان افزایش یابد.

وی ادامه داد: برابر شاخصها پوشش ۳۰ درصدی دانش آموزان استان در چهارمین دوره از المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای انجام می شود ولی با توجه به استقبال دانش آموزان در مقاطع مختلف پیش بینی می شود که ۷۰ درصد از دانش آموزان در این المپیادها شرکت کنند.

حسینی با بیان اینکه سال گذشته ۳۰۰ هزار نفر از دانش اموان استان در این دوره المپیادها مشارکت کردند افزود: این نهاد با توجه به سیاستهای مدرسه محوری خود درصدد است تا علاوه بر افزایش علم دانش آموزان استان افزایش سواد حرکتی دانش آموزان نیز صورت گیرد.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید با توجه به سیاستهای مدرسه محوری در پی فراگیر سازی فعالیتهای خود است تا تعداد بیشتری از دانش آموزان استان تحت فعالیت های ورزشی درون مدرسه ای همزمان با سایر دانش آموزان کشور قرار گیرند.

حسینی با بیان اینکه المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای برای چهارمین سال متوالی است که پیگیری می شود، اضافه کرد: برای اثر بخشی بیشتر و پوشش بیشتر دانش آموزان استان تلاش می شود تا از مشارکت همه اولیا و مربیان و نیز خود دانش آموزان در این زمینه بهره گرفته شود.

وی با بیان اینکه آکادمی های ورزشی را در بطن آموزش و پرورش برنامه ریزی و راه اندازی کرده ایم افزود: امروز نیز آکادمی های تخصصی رشته های مختلف را در سطح استان افتتاح خواهیم کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ایجاد آکادمی های تخصصی ورزشی و فعالیت های ورزشی در آموزش و پرورش آینده ورزش قهرمانی در استان و کشور را تضمین خواهد کرد.

جشنواره آکادمی های تخصصی ورزشی گرامیداشت هفته تربیت بدنی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در محل سالن شهید بهشتی ارومیه برگزار شد.


9488059
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است