علمی فناوری 10:21 - 28 مهر 1396
اگر در ترافیک گیر کرده و نمی توانید سخنان رئیس جمهور چین را تحسین کرده و برایش کف بزنید، می توانید با کلیک روی این اپلیکیشن اوج حمایت خود را به وی نشان دهید.

یک میلیارد کَفِ آنلاین برای رئیس جمهور چین

 

به گزارش خبرآنلاین، کمپانی تنسنت چین اپلیکیشنی به صورت گیم ساخته تا شما بتوانید به سخنان رئیس جمهور شی جین پینگ واکنش مثبت نشان داده و با زدن روی اسکرین، دست مجازی به افتخار وی بزنید.

این اپلیکیشن (Excellent Speech: Clap for Xi Jinping) که چهارشنبه شب هم زمان با سخنرانی جین پینگ اجرا شد در همان شب بیش از 400 میلیون دست / کف را ثبت کرد و تا 5 شنبه بیش از 1 میلیارد کف را به ثبت رسانید.

این بازی روی پلتفرم وی چت به صورت گیم در اختیار کاربران موبایل در چین قرار داده شد تا به سخنرانی افتتاحیه رئیس جمهور در جمع 2300 عضو کنگره خلق که 3 ساعت طول کشید گوش دهند.

مسابقه شب اول این طور تعریف شده بود که کدام کاربر قادر به زدن بیشترین کف (کلیک) هنگامی که سخنرانی تمام می‌شود، است. مبنا رقم 19 ثانیه بود که معادل نوزدهمین کنگره خلق چین است. به طورعادی تقریبا هر 10 ثانیه علامت دست زدن روی صفحه موبایل نمایش داده شده تا کاربر هر چقدر بتواند روی آن کلیک کند.

نیویورک تایمز در تحلیلی نوشت در هر راند می‌توان 1000 کف را ثبت کرد که این معادل 52 کلیک در هر ثانیه است که البته انسان قادر به زدن چنین کلیکی نیست.

کمپانی تنسنت و مالک وی چت و اغلب گیم‌های آنلاین در ماه جولای امسال برای انجام بازی King of Glory محدودیت ایجاد کرد تا جوانان معتاد به گیم، کمتر از این بازی استفاده کنند اما ظاهرا محدودیتی برای دست زدن برای رهبر چین وجود ندارد.

 

5656

 


9487404
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر آموزش و پرورش گفت: ایجاد گفتمان اول آموزش و پرورش در هر مسئله‌ای یعنی پایه‌گذاری گفتمان آینده‌سازی در کشور است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، از عملیاتی شدن واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس در استان‌های جنوب و جنوب شرقی کشور تا ۱۰ روز آینده خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت درباره نحوه فعالیت مراکز سراج توضیح داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نائب رئیس انجمن داروسازان تهران گفت: فروش اینترنتی دارو در دنیا انجام می‌شود اما برای اجرای این طرح باید مطالعات دقیقی داشته باشیم.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر «داود یونسیان» را به عنوان سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تغییرات غیرمعمول در دست‌های شما می‌تواند نشانه بیماری شایع، اما کشنده باشد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتخاب رشته آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتخاب رشته آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: برنامه ریزی برای تزریق واکسن هپاتیت سی در وزارت بهداشت انجام شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: در دانشگاه فنی و حرفه‌ای ۲۷۰۰ دانشجوی خارجی مشغول به تحصیل هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است