استانی 16:04 - 01 شهریور 1396
رئیس دادگاه انقلاب تهران:
حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی گفت: محاکمه برای خیلی از این افراد به خصوص خود سران فتنه پشیمانی دارد، چرا که دادگاه و نظام با کسی تعارف ندارد و وظیفه قانونی خود را با قاطعیت، قدرت و دقت انجام می‌دهد.

حصر تصمیم شورای عالی امنیت ملی است/ دادگاه و نظام با کسی تعارف ندارد/ این اشخاص در حصر امان دارند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس دادگاه انقلاب تهران در گفت‌وگو با راه دانا؛ در خصوص جوسازی‌های صورت درخواست سران فتنه برای محاکمه اظهار داشت: شورای عالی امنیت ملی تصمیم گرفته که این افراد در حصر باشند و اگر بنا بر محاکمه باشد دادگاه انقلاب یا هر دادگاه دیگری که صلاحیت رسیدگی را داشته باشد با قطعیت به این موضوع رسیدگی می‌کند.

وی افزود: محاکمه برای خیلی از این افراد به خصوص خود سران فتنه پشیمانی دارد، چرا که دادگاه و نظام با کسی تعارف ندارد و وظیفه قانونی خود را با قاطعیت، قدرت و دقت انجام می‌دهد.

رئیس دادگاه انقلاب تهران گفت: به نظرم محاکمه این افراد زمانی انجام می‌شود که خود را از زیر سایه رأفت اسلامی خارج کنند؛ حصر تصمیم شورای عالی امنیت ملی است و این اشخاص در حصر امان دارند.

غضنفر آبادی تصریح کرد: در حصر از سران فتنه مراقبت و محافظت می‌شود و در واقع فقط نامش "حصر" است؛ چرا که ممکن است کسانی که دشمنان نظام و علیه انقلابند، به دلیل سوء استفاده خودشان برای این افراد تهدید جانی ایجاد کنند تا از آن برای خودشان سوژه‌ای درست کنند.

وی در پایان گفت: این حرف که برخی اصرار دارند حصر نباشد و این افراد محاکمه شوند، حرف دلسوزان نظام نیست، برخی از کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند شاید بی‌اطلاع باشند ولی این حرف بیگانگان است نه دلسوزان نظام.

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.


9382413
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است