ورزشی 12:58 - 30 دی 1399

ابهاماتی در مورد کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی در شرایطی ۷ بهمن ماه برگزار خواهد شد که در مورد برخی کمیته‌های این فدراسیون و عملکردی که داشته‌اند ابهاماتی وجود دارد.

کمیته غواصی که در این حوزه یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین کمیته هاست در این فدراسیون با ابهاماتی در مورد روابط پشت پرده برخی افراد مواجه است که به نظر می‌رسد در آستانه برگزاری انتخابات نهادهای نظارتی باید با دقت نظر بیشتری این موضوع را بررسی کنند.

یکی از نزدکان فدراسیون با اشاره به ابهاماتی که در مورد کمیته غواصی وجود دارد گفت: با بررسی شرایط حال حاضر غواصی کشور به راحتی می‌توان پی برد که مدیریت و هدایت کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی از سمت و سوی شرکت دریاکاو جنوب به مدیریت اردلان میرزا نصیر صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: نامبرده در سال ۹۷ بعد از تغییر و تحولات کمیته غواصی در ابتدای امر به عنوان رئیس این کمیته منصوب شد که بعد از مدتی جای خود را به فرهنگ شادنیا نائب رئیس فدراسیون داده و به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون در امور غواصی و رئیس کمیته فنی به فعالیت مشغول شدند که تا به الان هم ادامه دارد.

این فرد نزدیک به فدراسیون در مورد اتفاقاتی که پیرامون کمیته فنی غواصی رخ داده است به سه نکته اشاره کرد و گفت: فعلاً به اختصار می‌توان به سه نکته از اهم فعالیت و سوء استفاده میرزانصیر رئیس کمیته فنی غواصی فدراسیون در راستای منافع شرکت دریاکاو جنوب اشاره کرد:

۱) شرکت دریاکاو جنوب بنابر اعلام رسمی تنها نماینده سیستم غواصی DAN در ایران محسوب می‌شود که آقای میرزانصیر با عنایت به قدرت خود در کمیته فنی مصوب نمودند که کلیه غواصانی که تمایل به گذراندن دوره‌های مدرسی در سطح کشور را دارند باید با پرداخت هزینه‌ای حدود دو و نیم میلیون تومان این مدرک را از سیستم DAN شرکت دریاکاو اخذ نمایند.

۲) با عنایت به مصوبه شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، حضور مدرسین بین المللی در کشور منوط به اخذ مجوزهای لازم از این نهاد می‌باشد اما رئیس کمیته فنی فدراسیون با اطلاع رئیس کمیته غواصی کشور از طریق سیستم DAN، با حضور مدرس بین المللی از کشور پرتغال اقدام به برگزاری دوره مدرسی نمودند که ظاهراً موضوع از طریق حراست وزارت ورزش و جوانان در دست پیگیری است.

۳) فروش لوازم و تجهیزات نجات غریق تولیدی شرکت دریاکاو اعم از آدمک و بویه نجات به فدراسیون با رایزنی آقای میرزانصیر رئیس کمیته فنی غواصی.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات فدراسیون نجات غریق روز ۷ بهمن برگزار خواهد شد و محمد بابایی، عابد حقدادی، مهدی حیدری، رضا زندی، فرهنگ‌شادنیا و فاطمه میر آخوری برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده‌اند.


10910747
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است