سیاسی 13:19 - 22 آبان 1398

خام فروشی نفت آفت اقتصاد/نهضت اسلامی برگرفته از انقلاب ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، اظهار داشت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) بر جلوگیری از خام فروشی نفت تاکید داشتند و پس از آن مقام معظم رهبری بارها به این موضوع اشاره و خواستار جلوگیری از این کار شدند اما تا امروز تمام برنامه ریزی هایی که در راستای توسعه کشور تدوین شده برپایه میزان فروش نفت بوده و همین مساله باعث شده که اقتصاد ایران همچنان دچار مشکلات بسیاری باشد.

وی افزود: این نشان می دهد که مسئولان هنوز برای رفع مشکلات اقتصادی به صورت جدی پای کار نیامده اند و اکنون که با تحریم های شدید نفتی مواجه هستیم بهترین فرصت است تا به وظایف و تکالیف خود که توسط سران نظام برای ما تبیین شده، عمل کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در کنار این مسئله ما بالاترین سرمایه انسانی که کارآمد و با بهره هوشی بسیار بالا هستند را در دنیا داریم که اگر به مجموعه های بزرگ و موفق جهان نگاه کنیم می بینیم که ایرانیان در موفقیت آنها نقش داشته اند اما از این مسئله هم غافل بوده و نتوانسته ایم بهره کافی را از این سرمایه ارزشمند داشته باشیم.

سردار فدوی یادآور شد: انقلاب اسلامی بیش از ۴۵ سال به طول انجامید تا به پیروزی برسد و امروز که در این جایگاه رسیده ایم بعد از گذشت ۴۰ سال باید تکالیف خود را که بر پایاه قرآن و اسلام بنا نهاده شده به درستی انجام دهیم تا به موفقیت برسیم.

وی بیان کرد: از روز اول پیروزی انقلاب تا امروز شاید تنها یک روز را می توان به خاطر آورد که ما با دشمنان درگیری مسلحانه نداشته ایم و در مقابل مستکبران در حال مبارزه نیستیم و آن روز شاید روز ۲۳ بهمن باشد که پس از آن دیگر ملت ایران همواره در راه مبارزه با دشمنان هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم بعد از انقلاب تا خواستند به خود بیایند درگیر جنگ های داخلی و بعد از آن جنگ تحمیلی بودند و در این جنگ بود که امریکا رسما دشمنی خود را با انقلاب ایران نشان داد و بعد از گذشت هشت سال که جنگ تمام شد اما توطئه های آمریکا علیه ملت ایران هنوز هم به پایان نرسیده است.

سردار فدوی اظهار داشت: اما در مقابل این همه دشمنی و مبارزه اگر به جایگاه ایران در سال ۵۷ و امروز نگاه کنیم می بینیم که در بسیاری از بخش ها موفق عمل کرده ایم و این نشان می دهد که فرامین امام راحل و رهبر انقلاب را به خوبی گوش داده و به آن عمل کرده ایم.

گفتنی است در پایان از فعالیت و تلاش های نزدیک به یک دهه سردار محمدحسین رجبی تقدیر شد و سردار سیدصادق حسینی به عنوان فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان منصوب شد.


10292689
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آب و مواد غذایی مورد نیاز سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان توسط یک فروند هواپیمای سی-۱۳۰ نیروی هوایی ارتش از پایگاه شهید لشگری به این استان ارسال شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در ارمنستان درباره گفتگو‌های اخیر ارمنستان و جمهوری آذربایجان گفت: مقامات ارمنستان ما را در ارتباط با این گفتگو‌ها مطلع کردند و گفتند توافقاتی که صورت گرفته در چارچوب اعلامیه آلماتی است، یعنی بر اساس مرز‌های بین المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه درباره رایزنی‌هایش در نیویورک گفت: به دلیل ماهیت و طبیعت کار در نیویورک، موضوع دیپلماسی برای لغو تحریم‌ها مورد توجه ما قرار داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور زنان رئیس جمهور گفت: مشارکت مردمی در مسائل تولید عمدتا با محوریت زنان خانه دار در دستور کار است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جلالی گفت: تهران به توسعه همکاری‌های نظامی-فنی خود با مسکو و تقویت روابط دفاعی مطابق با قوانین بین‌المللی ادامه خواهد داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خبر سازی رسانه‌های غربی در مورد آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران تکذیب شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش کمیسیون تلفیق در مورد بخش دوم (جداول) بودجه ۱۴۰۳ کل کشور در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات در ابلاغیه‌هایی خطاب به دستگاه‌های ذی‌ربط بر لزوم تامین به موقع منابع نیرو‌های مسلح تاکید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است