سیاسی 21:03 - 08 فروردین 1396
روحانی در جمع ایرانیان مقیم روسیه در مسکو:
رییس جمهور شامگاه سه‌شنبه (۸ فروردین) در جمع ایرانیان مقیم روسیه در مسکو، تاکید کرد که در سال جدید همه باید دست به دست هم دهیم و تلاش خود را برای ایجاد جهش در تولید و اشتغال بکار گیریم.

ایران و روسیه مصمم‌اند حجم مبادلات تجاری سالانه را به ۱۰ میلیارد دلار برسانند

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی تصریح کرد: با توجه به امنیت حاکم بر کشور و وجود جوانان کوشا و فهیم، ایجاد جهش در تولید و افزایش نرخ ایجاد اشتغال در کشور، دست یافتنی است.

رییس جمهوری با تبریک عید نوروز به ایرانیان گفت: تمام هدف خلقت، فلاح و شکوفایی است و پیام نوروز نیز برای ما شکوفایی است. ما باید کشورمان را نو کنیم و انتخابات یکی از آن نوروزها است.

روحانی با بیان اینکه کشور در مسیر درست گام برمی‌دارد، گفت: در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت و تلاش مردم، دستاوردهای خوبی در سال ۹۵ داشتیم. تورم یک رقمی، رشد اقتصادی ۱۱.۶ درصدی و ایجاد اشتغال، نشان دهنده مسیر درست حرکت کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام ) و دستاوردهای آن برای کشور و قدردانی از همه آنانی که در حال خدمت به مردم ایران اسلامی هستند، اظهارداشت: سالها زمان می برد تا زوایای برجام برای مردم تشریح شود. ما به جز در بخشی از مسایل بانکی که باقیمانده، به همه اهداف مدنظر دست یافته‌ایم.

رییس جمهوری تقویت بیش از پیش روابط ایران و روسیه را به نفع مردم دو کشور و منطقه برشمرد و با اشاره به روند رو به رشد روابط دو کشور طی سه سال گذشته، گفت: دو کشور مصمم هستند حجم مبادلات تجاری سالانه خود را به ۱۰ میلیارد دلار ارتقا دهند و در این سفر با توجه به سطح بالای روابط دو کشور، روی پروژه های چندین میلیارد دلاری توافق شده است.

انتهای پیام

 


8954359
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه توضیحاتی را درباره حادثه امنیتی امروز در محل کنسولگری کشورمان در پاریس ارائه داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بروجردی گفت: ‌نکته مهم این است که الگو انتخاب شده در عملیات وعده صادق الگوی ابر قدرتی بود. ما اعلام کردیم که در بالاترین سطح می‌زنیم و همین کار را هم کردیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در دیدار با همتای الجزایری خود بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌ما‌بین تاکید داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل متحد برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند؛ در حالی که ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر ن...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در اتریش با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است