بین‌الملل 00:27 - 29 اسفند 1396
جنبش حماس اتهامات محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره دست داشتن در ترور نافرجام «الحمد الله» را رد کرد.

حماس اتهامات عباس درباره دست داشتن در ترور «الحمد الله» را رد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: اگر رامی الحمد الله (نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین) در غزه ترور و کشته می شد، جنگ داخلی خونین آغاز می شد.

جنبش حماس نیز بلافاصله به اتهامات محمود عباس درباره ترور نافرجام نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین واکنش نشان داده است.

جنبش مقاومت فلسطین ضمن رد این اتهامات اعلام کرد که چنین اتهاماتی، رفتارها و سیاست های غیر ملی محمود عباس را نشان می دهد که ترامپ از آن استفاده می کند.

حماس اعلام کرد که زمان تشکیل جبهه نجات ملی برای مقابله با محمود عباس فرا رسیده است. هر آنچه که محمود عباس انجام داده، لکه دار کردن ارزش های ملی فلسطین است.

گفتنی است بمب از راه دور و در مسیر ورود نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین که «ماجد فرج» رئیس اطلاعات این تشکیلات و «حسین الشیخ» عضو کمیته مرکزی فتح وی را همراهی می کردند، منفجر شد.

این انفجار به محض ورود خودروی الحمدالله و هیات همراه به غزه رخ داد که موجب زخمی شدن 6 محافظ نخست وزیر تشکیلات خودگردان و یک فرد دیگر شد.


9720876
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا گفت که اوکراین محدودیت زیادی درباره پوشش رسانه‌ای جنگ اعمال می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا مدعی شد انتخابات ریاست جمهوری نوامبر (آبان) نقش کلیدی در پایان دادن به جنگ اوکراین دارد و «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه احتمالا منتظر نتایج این انتخابات است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عناصر اشغالگر رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته دست کم ۲۵ فلسطینی از جمله یک کودک و اسرای سابق را از کرانه باختری بازداشت کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس حزب راست افراطی فرانسه اعلام کرد که دولت پاریس برای جبران اشتباهات خود در جیب مردم دست می‌برد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر لتونی تصریح کرد: اعضای ناتو هنوز آمادگی کافی برای مذاکره بر سر اعزام نیرو به اوکراین را ندارند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شرکت‌های خارجی که پس از جنگ اوکراین از روسیه خارج شدند، تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار ضرر کرده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در واکنش به اظهارات همتای آمریکایی خود علیه طرح خط لوله انتقال گاز ایران گفت: سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد این پروژه روشن است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان جهانی بهداشت از افزایش آزار و اذیت در فضای مجازی در سطح جهان خبر داد و آن را زنگ خطری برای جوامع دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری رژیم صهیونیستی ظهر امروز (پنج‌شنبه) از حمله موشکی شدید از خاک لبنان به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پس از گزارش‌ها پیرامون استفاده گروه‌های تروریستی از تلگرام برای عضوگیری و ایفای نقش در حملات مسکو، روسیه خواستار توجه بیشتر این پیام‌رسان شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است