استانی 18:30 - 21 آبان 1397

سبک زندگی اسلامی را با تبیین سیره شهدا در جامعه ترویج دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی بعدازظهر دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری یادواره شهید میرزا کوچک جنگلی و ۱۵۲ شهید روحانی و طلبه گیلان با اشاره به اینکه تعداد شهدای روحانی در جنگ تحمیلی در مقایسه با جمعیت نسبت به سایر اقشار بیشتر است، اظهار کرد: ۹۸ درصد از شهدای روحانی جوانان بود.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ دینی در سطح جامعه است، افزود: گام برداشتن در مسیر شهدا و حفظ آرمان‌های آن‌ها جامعه را در مسیر درست حرکت می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه شهدا یکی از مفاخر جامعه اسلامی ایران هستند، ادامه داد: یکی از وظایف مسئولان بازخوانی و تبیین زندگینامه شهدا برای جامعه به‌ویژه نسل جوان است.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر لزوم برگزاری برنامه‌های با محتوا درزمینهٔ شهدا، بیان کرد: مسئولان باید در برگزاری یادواره شهدای روحانی استان گیلان به محتوا توجه بیشتری کرده و از اجرای برنامه‌های مصنوعی جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه نکوداشت یادواره شهدای روحانی مناطق شرق، غرب و مرکزی گیلان برای آگاهی جامعه برگزار شود، تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که در برگزاری این یادواره‌ها باید مدنظر مسئولان قرار گیرد تجلیل از روحانیون رزمنده و مبارز است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه زندگی شهدا برای آحاد جامعه الگو و درس است، گفت: سبک زندگی اسلامی را می‌توانیم با استفاده از زندگی شهدا در جامعه ترویج کنیم.


9971564
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است