اجتماعی 15:38 - 01 شهریور 1396
معاون مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر:
معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف 14 تن و ‏‏418 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روان‌گردان در هفته چهارم مردادماه خبر داد.

کشف بیش از 14 تن انواع مواد مخدر در کشور در هفته چهارم مرداد

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، اسداله هادی‌نژاد گفت: کل کشفیات موادمخدر در این مدت 14418 کیلوگرم و بیشترین حجم مواد مکشوفه از نوع تریاک به میزان 11080 کیلوگرم بوده است که 76 درصد از مجموع کشفیات را شامل می‌شود.

وی افزود: در این مدت نیز 1233 مرفین، 666 کیلوگرم هروئین، 647 کیلوگرم حشیش و‏‏ 58 کیلوگرم شیشه ‏‏و 731 کیلوگرم سایر مواد کشف و ضبط شده است.

معاون مقابله با عرضه ستاد با بیان اینکه این میزان از کشفیات طی 1295 فقره عملیات صورت گرفته است، گفت: سرانه کشفیات مواد مخدر در این دوره حدود 11 کیلوگرم به ازای هر عملیات بوده است.

هادی‌نژاد افزود: در این مدت 5852 عدد قرص روانگردان در سطح کشور کشف شده که بیشترین تعداد با 5752 عدد آن مربوط به استان فارس است. همچنین 28040 لیتر مواد پیش‌ساز کشف شده که بالاترین میزان آن 12413 لیتر و 10653 لیتر به ترتیب در استان‌های سمنان و البرز کشف شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بالغ بر 78 درصد کشفیات این دوره زمانی مربوط به 6 استان کشور می‌باشد،‌ گفت: بیشترین حجم کشفیات با 2787 کیلوگرم مربوط به استان سیستان و بلوچستان است که معادل 19 درصد کشفیات کشور می‌باشد و استان‌های بوشهر، کرمان، خراسان رضوی، تهران و هرمزگان به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جمع کل دستگیری‌های این دوره 8537 نفر بوده که از این تعداد 7436 نفر در طرح‌های پاکسازی دستگیر شده‌اند و مابقی مربوط به دیگر عملیات‌ها هستند.

هادی‌نژاد بیان داشت: در مدت یادشده و طی اجرای عملیات پاکسازی مناطق آلوده در سطح استان‌های کشور 149 نفر قاچاقچی، 3319 توزیع کننده و خرده فروش و 3968 نفر معتاد متجاهر دستگیر شده اند.


9382674
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقلی منطقه یک شهرداری تهران از پیشرفت قابل توجه این منطقه در اجرای پروژه‌های ترافیکی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق توضیح داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۵ در آیین زنگ تحرک و ورزش که در بوستان خلیج فارس برگزار شد، از احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: سال گذشته ۱.۵ میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز معاف شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در راستای حفاظت از یوزپلنگ ایرانی با همکاری بخش خصوصی، ۵۰۰ هزار هکتار به زیستگاه این گونه در خطر انقراض در اطراف منطقه توران در سمنان اضافه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید گفت: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است