استانی 22:34 - 04 خرداد 1398

هجدهمین نمایشگاه استانی آثار قرآنی در سنندج گشایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه شنبه و طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و مدیران استان هجدهمین نمایشگاه آثار علوم قرآنی گشایش یافت.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و جمعی از مسئولان و علاقه مندان به کلام وحی در کتابخانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برپا شد.

بر اساس اعلام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان غرفه‌های ستاد اقامه نماز، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت، جلوه‌های قرآن و سنت در آثار هنرمندان، عفاف و حجاب، خلاقیت کودک، انتشارات و محصولات فرهنگی و قرآنی، ایستگاه طراحی و تصویر سازی، پرسش و پاسخ و تصحیح نماز از جمله غرفه‌های این نمایشگاه تخصصی است که در دهه آخر ماه رمضان پذیرای بازدید علاقه مندان است.

جلال قلعه شاخانی افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های صوت و لحن، هنجی و نماز، ورک شاپ تصویرسازی آیات و قصص قرآنی، پنل شعرخوانی، پنل هنرهای قرآنی، برگزاری محافل قرآنی، برگزاری ویژه برنامه جشن رمضان و … از جمله بخش‌های جنبی این نمایشگاه معنوی پیش بینی شده است.

هجدهمین نمایشگاه آثار علوم قرآنی کردستان به همت شورای توسعه فرهنگ قرآنی و اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کردستان دایر شده است و به مدت ۱۰ روز پذیرای علاقه مندان است.


10136457
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است