اجتماعی 11:18 - 09 اسفند 1399

برگزاری ششمین جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا در مرداد ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رشیدی‌جهان دبیر علمی ششمین جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا در ارتباط با جزئیات برگزاری جشنواره اظهار کرد: این برنامه در محورهای متنوعی همچون نمایشگاهی از دستاوردها، دست سازه ها و اختراعات دانش‌آموزی، سمینارهای علمی، ماراتون کسب و کار دانش آموزی، برنامه نویسی، ایده پردازی و TedTalk برگزار می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: این دوره همچون دوره های گذشته جشنواره ابن سینا، دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و تمامی هنرستان‌ها و مدارس را تحت پوشش قرار می‌دهد.

دبیر علمی جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا خاطرنشان کرد: به منتخبین این دوره مدرک بین المللی ارائه خواهد شد و همانند دوره های گذشته برگزیدگان محورهای مختلف جشنواره به رقابت‌های بین‌المللی اعزام می شوند.

رشیدی‌جهان با اشاره به اینکه در برنامه امسال با ارائه محتوای آموزشی همچون فیلم، پادکست، مطالب خواندنی و.... دانش آموزان آماده حضور در رویداد می شوند، گفت: همزمان با ششمین جشنواره ملی ابن سینا شاهد برگزاری اولین رویداد طراحی دوره های یادگیری مبتنی بر پروژه با رویکرد شناختی Project based learning ویژه معلمین همه مقاطع با همکاری موسسه تربیت شناختی انگاره خواهیم بود، که راهنمای معلمین برای طراحی و هدایت پروژه های دانش آموزی است.

دبیر علمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا گفت: در مردادماه سال ۱۴۰۰ ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا به صورت بین المللی برگزار خواهد شد، و در این دوره جشنواره بین المللی AYSF برای اولین بار و با همکاری اتحادیه دانشمندان جوان اندونزی و حمایت دانشگاه ها و سازمان های بین المللی معتبر برگزار می شود.

وی با اشاره به موفقیت های برگزیدگان جشنواره دانش آموزی ابن سینا در سطح بین المللی افزود: دانش آموزان ایرانی در سال ۲۰۲۰ در جشنواره و مسابقات بین المللی صاحب ۱۵ طلا، ۱۳ نقره و ۹ برنز در رشته های مختلف شدند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره به وب سایت جشنواره به آدرس www.ebnesinafestival.com مراجعه کنید.


10968575
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است