استانی 16:02 - 06 بهمن 1398

۵۰ پروژه همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان اسکو افتتاح می‌شود

بابک رضی منش در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۵۴۰ میلیارد ریال در شهرستان اسکو مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این طرح‌ها در بخش‌های، تولیدی، خدماتی، بهداشت و درمان، عمرانی، آموزشی و …مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان اسکو ادامه داد: برخی از اعتبار این طرح‌ها از محل اعتبارات ملی، استانی و برخی نیز توسط بخش خصوصی تأمین شده است.

وی مهمترین طرح‌های قابل افتتاح شهرستان را شامل افتتاح دو مورد مسجد در شهر جدید سهند، افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز علیزاده در شهر اسکو، افتتاح گاز رسانی به روستای گمیچی، تکمیل پروژه زه کشی آجی چای، رمپ ۲ تقاطع ورودی فاز ۴ شهر جدید سهند، افتتاح ساختمان اداری و پانسیون بیمه سلامت شهرستان، اعلام کرد.

رضی منش در ادامه به پروژه‌های کلنگ زنی نیز اشاره کرد و گفت: کلنگ زنی فاز اول پروژه شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب شهر اسکو به طول ۱۰ کیلومتر و پروژه تکمیل خط انتقال اصلی فاضلاب شهر اسکو به طول ۱.۵ کیلومتر نیز از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسکو بر مردمی کردن جشن‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: باید بر این مسئله بسیار توجه داشته باشیم چرا که صاحب این انقلاب مردم هستند.

وی در پایان گفت: در تلاش هستیم با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان برنامه‌های ایام الله دهه فجر را با مشارکت گسترده مردم برگزار کنیم و با برنامه ریزی دقیق و اجرای برنامه‌های متنوع و شاد زمینه حضور جوانان و نسل جدید انقلاب را در مراسم‌های جشن پیروزی انقلاب اسلامی مهیا کنیم.


10363415
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است