استانی 23:38 - 27 دی 1396
فرماندار چالدران:
ارومیه – فرماندار چالدران گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۶۶۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های مختلف عمرانی این شهرستان اختصاص یافته است.

۶۶۰ میلیارد ریال برای طرح های عمرانی چالدران اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرمانداری چالدران، کریم حسین زاده روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهارداشت: این اعتبار برای اجرای پروژه های مختلف در حوزه های راه، گاز رسانی، طرح هادی، درمان، مدرسه سازی، توسعه گردشگری، احداث فضای سبز، اجرای سیستم آبیاری نوین در پایاب سد بابا احمد و... هزینه می شوند.

وی با اشاره به حضور ماندگار بنیاد علوی و نقش مهم آن در توسعه پایدار و اشتغال زایی افزود: در قالب این طرح اعطای تسهیلات اشتغال زایی در شهرستان ۱۰درصد سهم دولت، پنج درصد سهم بنیاد خواهد بود و تنها سه درصد پرداختی از طرف مردم خواهد بود.

فرماندار چالدران با تاکید بر خدمت مستمر و بدون وقفه به مردم به عنوان یکی از راهبردهای اساسی دولت تدبیر و امید توسط مسئولان شهرستان، ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن ایام دهه فجر، روسای ادارات عملکرد خود را در رسانه های خبری به اطلاع مردم برسانند تا مردم در چند و چون اقدامات قرار گیرند.

محروم ترین شهر آذربایجان غربی و دومین شهر محروم کشور بر اساس شاخصه های استخراج شده است، به علت محرومیت این شهرستان، بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان در کنار وزارت کشور، طرح های توسعه چالدران را در دستور کار قرار داده است.


9642578
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است