استانی 13:56 - 10 مهر 1399

دستگیری ۷۸۰ نفر از اراذل و اوباش استان فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: قرارگاه تاکتیکی مبارزه با اراذل و اوباش با هدف مقابله با اعمال مجرمانه از قبیل تظاهر مستانه، اخلال در نظم عمومی، تیراندازی، چاقو کشی، عربده کشی، نزاع و درگیری، قدرت نمایی و تشدید و تسریع در برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت بویژه در صحنه وقوع جرم، از مردادماه سال جاری تا کنون در استان فارس فعال و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه ما در استان فارس اجازه عرض اندام به مخلان نظم و امنیت نخواهیم داد، گفت: از مرداد ماه سال جاری تاکنون، ۲۱۶ نفر از اراذل و اوباش که باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در همین راستا از ابتدای سال جاری تا کنون، ۷۸۰ نفر اراذل و اوباش دستگیر، احضار و تحت کنترل قرار گرفته‌اند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، بیش از ۱۰۰ تیغه انواع سلاح سرد از نوع قمه، ساطور، تبر و … کشف شده است.

وی عنوان داشت: اخلال در نظم عمومی، قدرت نمایی، درگیری، تهدید با سلاح سرد و گرم، عربده کشی، ایجاد رعب و وحشت، ضرب و شتم، زورگیری، سرقت به عنف و مسلحانه و گردنکشی در صفحات فضای مجازی نیز در سوابق مجرمان به چشم می‌خورد.

سردار حبیبی با بیان اینکه در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مقابله با فروشندگان سلاح سرد، در بازدید از ۳۵ واحد صنفی، یک هزار و ۴۰۰ تیغه انواع سلاح سرد از نوع ساطور، قمه، دشنه، تبر و…کشف شده است، گفت: در این خصوص ۸ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطر نشان کرد: تحرکات اراذل و اوباش توسط پلیس فارس رصد می‌شود و برابر قانون با آنان به شدت برخورد می‌شود.


10743505
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است