استانی 18:02 - 05 فروردین 1398
مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان خبرداد:
مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به آماده باش همه نیروهای عملیاتی راهداری استان گفت: در حال حاضر خوشبختانه همه راه‌های استان باز است و مشکلی برای تردد در محورهای خوزستان نیست.

آماده باش نیروها و ماشین آلات راهداری در پی هشدار وقوع سیل

غلامعباس بهرامی نیا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به هشدارها در خصوص وقوع سیلاب و آغاز بازندگی در استان اظهار کرد: در حال حاضر خوشبختانه همه راه‌های استان باز است و مشکلی برای تردد در محورهای خوزستان نیست.



وی افزود: همه نیروهای عملیاتی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان در محورهای مواصلاتی استان و به ویژه در مسیرهایی که خطر سیلاب وجود دارد مستقر هستند.



مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر ۷۲ اکیپ، ۴۰۰ نفر نیروی انسانی و ۴۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در همه محورهای استان مستقر و در حالت آماده باش و خدمت رسانی هستند.



بهرامی نیا عنوان کرد: با توجه به پیش بینی‌های انجام گرفته در خصوص بارش باران و وقوع سیلاب به ویژه در مناطق شمالی استان، همه نیروها در حالت آماده باش و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.



وی خاطرنشان کرد: تمرکز نیروهای راهداری در مناطقی است که مستعد وقوع سیلاب هستند و امیدواریم شاهد هیچگونه مشکلی در این زمینه نباشیم.

 



انتهای پیام


10086691
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است