استانی 15:37 - 29 تیر 1397

مفسدان اقتصادی پیاده نظام دشمن در جنگ اقتصادی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد در سخنانی با اشاره به برنامه‌های مقام معظم رهبری در روزهای اخیر در ورود به مسائل مختلف کشور اظهار داشت: این امر نشان می‌دهد که همه باید بدانند با نشستن پشت میز و برگزاری جلسات بی‌خاصیت مشکلات و مسائل اقتصادی کشور و مردم حل نمی‌شود.

وی اظهار داشت: مسئولان کشور باید به این امر توجه داشته باشند که با نرم خویی نمی‌توان با مفسدان اقتصادی برخورد کرد چرا که مفسدان اقتصادی پیاده نظام دشمن در جنگ اقتصادی هستند و انتظار مردم نیز در مواجه با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه مقام معظم رهبری در خصوص مسائل بین‌المللی نیز مطالبی مطرح فرمودند و در روزهای اخیر دیدیم که مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری به روسیه اعزام شد، افزود: این اقدامات نشان می‌دهد که رهبر معظم انقلاب با دو هدف تلاش حداکثری به منظور حراست و حفظ انقلاب اسلامی و همچنین تقویت، تکمیل و نیز سرعت بخشیدن به کار دولت به این عرصه ورود کرده‌اند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود که مسئولان با جدیت بیشتر از قبل وارد میدان شوند و برای حل مشکلات تلاش کنند.

مسئولان کم کار و مغرض سریعاً برکنار شوند

آیت الله سعیدی افزود: مسئولان باید با مفسدان اقتصادی برخورد جدی داشته باشند و همچنین برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم تلاش کنند و مسئولانی که کم کار هستند و رفتارهای مغرضانه‌ای دارند باید سریعاً برکنار شوند و به جای آنها مدیران لایق و کارآمد و جهادی فارغ از خط و جریان سیاسی بر سر کار بیایند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج مطالب مهمی بیان فرمودند که از جمله آنها این بود که مهمترین ویژگی حج آن بوده که یک اجتماع عظیم مسلمین است و کسی حق ندارد مانع از تحقق مفاهیم بلند این فریضه شود و اگر کسی با کمک دولتی بخواهد این کار را انجام دهد و مانع از اجرای مراسم حج شود سد عن سبیل الله کرده و عده‌ای نیز به دلیل حماقت و جهالت در این زمینه با آمریکا همصدا شدند.

امام جمعه قم گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که معامله قرن محقق نخواهد شد و به کوری چشم دولتمردان آمریکا مسئله فلسطین از یاد نخواهد رفت و قدس پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.


9847754
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است