گوناگون 21:35 - 13 آذر 1395
کتاب "شغل من گدایی است؛ زندگی در خیابان" به بازار نشر عرضه شد.

"شغل من گدایی است" منتشر شد

به گزارش سرویس بازار ایسنا، نشر قطره کتاب  "شغل من گدایی است؛ زندگی در خیابان" نوشته ژان- ماری روگول و ژان- لویی دبره را وارد بازار نشر کرده است.

در پشت جلد این کتاب می‌خوانیم: ژان- ماری روگول بیش از ۲۰ سال را در خیابان زندگی کرده است. یک شب هنگامی که مشغول گدایی بود، به دوچرخه‌سواری پیشنهاد می‌کند که در زمانی که او مشغول خرید است، از دوچرخه‌اش مراقبت کند. این دوچرخه‌سوار ژان- لویی دبره است. از همان دیدار اول و دیدارهایی که پس از آن ادامه پیدا کرد، رابطه خاصی بین این کارتن‌خواب و رییس مجلس ملی فرانسه، بر مبنای اعتماد، شکل گرفت. تا آن‌جایی که با کمک ژان- لویی دبره، روگول پذیرفت تا داستان زندگی‌اش را بنویسد.

در ادامه آمده است: از منطقه ۱۹ پاریس، محله دوران کودکی‌اش تا پیاده‌روهای شیک خیابان مربُف، ژان- ماری روگول سال‌های سخت زندگی‌اش را به تصویر می‌کشد: نوجوانی آشفته، اولین تجربه‌های گدایی، دوستی‌ها، داستان‌های عاشقانه و کودکان رها شده... از ایستگاه‌های متروکه مترو و نیمکت‌های پارک تا اتاق متعفنی در مسافرخانه‌ای محقر، ما را هم‌سفر روزهای تلخ زندگی‌اش می‌کند، سفری در قلب خشونت، ترس، فقر و محرومیت که البته به دوستی‌ها، برادری‌ها و مهربانی‌ها نیز آغشته است.

این کتاب با ترجمه شهرزاد سلحشور و با قیمت ۱۱ هزار تومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام


8442433
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است