اجتماعی 14:09 - 25 فروردین 1400

اجرای طرح خیابان کامل در منطقه ۱۱ آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نصراله آبادیان در تشریح برنامه‌های اجرایی تهران ۱۴۰۰ که اجرای آن در مرکز پایتخت آغاز شده است؛ گفت: باز آفرینی منظر فرهنگی – تاریخی خیابان امام خمینی (ره) با رویکرد ارتقای حضور پذیری و تعاملات اجتماعی در طرح اجرای خیابان کامل آغاز شده است.

آبادیان افزود: از آنجا که خیابان امام خمینی (ره) یکی از خیابان‌های دارای پیشینه فرهنگی، تاریخی و ارزشمند تهران است و عناصر شاخص این خیابان و موقعیت و عملکرد آن نقش پررنگی در منظر فرهنگی و شهری دارد؛ به عنوان محل اجرای طرح خیابان کامل انتخاب شد تا ضمن باز آفرینی، اهداف ارتقای شرایط کیفی زندگی محقق شود و در نتیجه این تغییرات مثبت و پایدار به بهبودی شرایط فیزیکی، اجتماعی، اقتصادی و محیطی شهر دست یابیم.

شهردار منطقه ۱۱ با بیان اینکه طرح‌های موضعی و موضوعی برای اجرای خیابان کامل برنامه ریزی و اجرا شده است؛ ادامه داد: از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک احداث مسیر دوچرخه حدفاصل میدان حر تا خیابان ولی عصر (عج) به طول ۸۵۰ متر و عرض ۵/۱ متر انجام شده است. همچنین خط کشی تقاطع چراغ دار خیابان ولی عصر (عج) - خیابان امام خمینی (ره) و همچنین طراحی تابلوهای قدم شمار برای هدایت و مدیریت تردد عابران پیاده از ایستگاههای حمل و نقل عمومی به مراکز جاذب سفر در خیابان امام خمینی (ره) از دیگر اقدامات انجام شده در این خیابان است.

او همچنین بیان کرد: از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست نیز برنامه ریزی برای اجرای خیابان کامل در محور امام خمینی (ره) تدوین و به مرحله اجرا در آمده است که از جمله آن می‌توان به تهیه طرح منظر شهری خیابان امام خمینی با رویکرد افزایش تعاملات اجتماعی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد جنوب تهران، نظارت بر مزاحمت‌های شغلی، رسیدگی به فضای سبز خیابان و برنامه آتی اصلاح آبرسانی اشاره کرد.

آبادیان در خصوص اجرای طرح قدم که در خیابان امام خمینی (ره) انجام شده است؛ توضیح داد: به منظور آگاهی رساندن به شهروندان برای دسترسی به اماکن عمومی، اجرای "طرح قدم" با نصب تابلوهای تعیین فاصله و تعداد قدم و زمان طی مسیر در ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی انجام شد. این تابلوها مهم‌ترین اماکن عمومی از جمله مراکز درمانی، آموزشی، اماکن تاریخی، جاذبه‌های گردشگری، مراکز فرهنگی، خدماتی و … را با تعیین زمان فاصله پیاده روی و یا خودرویی به متر و تعداد قدم و زمان طی مسیر را نمایش می‌دهند.


11025665
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت (۱۰ فروردین) در وضعیت پاک است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تنها با ارائه تسهیلات و تزریق پول صنعت پویا نمی‌شود بلکه لازمه صنعت و اقتصاد پویا مهارت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دختر حمید نوری (شهروند بازداشت‌شده ایرانی توسط سوئد) در پیامی از بازداشت برادرش که برای ملاقات با پدرش به سوئد رفته بود، در آن کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» احدپور گفت: خانه های هلال به عنوان دیده بان اصلی در کنار مردم هستند تا بتوانند گروه های امداد و نجات را از گستردگی میزان حادثه به موقع مطلع کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است