استانی 16:36 - 31 شهریور 1398
با نواختن شدن زنگ های غنچه ها، شکوفه ها و جوانه ها 36هزار پیش دبستانی  و دانش آموز سال تحصیلی جدید را در کهگیلویه وبویراحمد آغاز کردند.

نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها در مدارس کهگیلویه و بویراحمد +عکس

به گزارش ایسنا_ "هادی زارع پور"، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین نمادین زنگ شکوفه ها در دبستان شایستگان یاسوج گفت: امسال حدود 15هزار نوآموز پایه اول ابتدایی برای نخستین روز سال تحصیلی را در 31شهریورماه آغاز کردند.

وی افزود: با زنگ جوانه ها در دبیرستان متوسطه اول استعدادهای درخشان بیش از 11هزار دانش آموز پایه هفتم سال تحصیلی جدید را شروع کردند. همچنین بیش از 10هزار پیش دبستانی سال تحصیلی را با زنگ غنچه ها در مراکز پیش دبستانی آغاز کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حضور و همراهی اولیاء در امور مدرسه فرصت و ظرفیتی مهم برای توفیق دانش آموزان است.

زارع پور با بیان اینکه نخستین روز مدرسه ماندگار است و باید برای دانش آموزان مطلوب اجرا شود، تصریح کرد: فردا نیز با زنگ مهر و مقاومت سال تحصیلی 98- 99 آغاز می شود.

وی ادامه داد: شعار سال تحصیلی جدید «برنامه محوری، مدرسه محوری و کارآفرینی» است.

به گزارش ایسنا، در آئین هایی که با حضور خانواده ها، مسئولان، کودکان پیش دبستانی، نوآموزان بدو ورود به دبستان و پایه های هفتم و مهدکودک ها و مدارس در13شهرستان و منطقه استان برگزار شد نخستین روز مدرسه و مهدکودک در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

انتهای پیام


10244396
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است