فرهنگی‌هنری 10:10 - 01 بهمن 1399
بخش بین‌الملل نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۱۷ نشست‌ برگزار می‌کند.

برنامه نشست‌های بخش بین‌الملل نمایشگاه مجازی کتاب

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، همزمان با نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ۱۷ نشست‌ تخصصی در قالب تالار گفت‌وگو از سوی بخش بین‌الملل این نمایشگاه برگزار می‌شود.

در اولین روز این نمایشگاه (یکم بهمن‌ماه) وبینار تخصصی «زبان فارسی در اروپا» از ساعت ۱۲ تا ۱۴، وبینار تخصصی «هم‌اندیشی ناشران ایران و ترکیه با موضوع ترجمه و نشر آثار ادبیات کودک و نوجوان» از ساعت ۱۴ تا ۱۶ و وبینار تخصصی «هم‌اندیشی ناشران ایرانی و عربی با موضوع ترجمه و نشر آثار ادبیات کودک و نوجوان» از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

روز پنجشنبه دوم بهمن نیز نشست‌های «زبان فارسی در شبه قاره و شرق آسیا»، «هم‌اندیشی ناشران عرب زبان و ایرانی در خصوص ترجمه و نشر آثار ادبیات پایداری و اندیشه انقلاب اسلامی» و «رونمایی و بررسی ترجمه کتاب "ریشه‌های انقلاب اسلامی" به زبان اسپانیولی» به ترتیب از ساعت ۱۲ تا ۱۴، ۱۴ تا ۱۶ و ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ اجرا می‌شود.

نشست‌های تخصصی بین‌المللی خانه کتاب و ادبیات ایران در سومین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران (سوم بهمن‌ماه) نیز به این شرح است: «زبان فارسی در کشورهای حوزه آفریقا و حوزه عربی» از ساعت ۱۲ تا ۱۴، «حضور کتاب‌های ایرانی در کشورهای حوزه بالکان (صربستان)» از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ و «رونمایی از کتاب تاریخ شعرای پارسی‌گوی بوسنی و هرزگوین و نگاهی به آثار ایرانی ترجمه‌شده در آن کشور» از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹.

همچنین شنبه چهارم بهمن وبینارهای تخصصی «زبان فارسی در کشورهای حوزه‌ عربی» از ساعت ۱۱ تا ۱۳، «معرفی و بررسی ظرفیت‌های فلوشیپ استانبول به صنعت نشر ایران» از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و «معرفی طرح گرنت ایران، تدای ترکیه و گرنت صربستان» از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

روز پنجم نمایشگاه (یکشنبه پنجم بهمن‌ماه) از ساعت ۱۱ تا ۱۳ نشست «زبان و ادبیات فارسی در آسیای مرکزی و قفقاز»، از ساعت ۱۳ تا ۱۵:۳۰ نشست «بزرگداشت استان محمد اعظم رهنورد زریاب» و از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ نشست «ظرفیت تبادل نشر ایران و افغانستان» اجرا خواهد شد.

در آخرین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران، دوشنبه ششم بهمن ‌ماه، نشست‌های «هم‌اندیشی آژانس‌های ادبی ایرانی و خارجی (ایران، ترکیه و آلمان)» و «هم‌اندیشی ناشران چینی و ایرانی در خصوص ترجمه و تبادل آثار» به ترتیب از ساعت ۱۳ تا ۱۵:۳۰ و ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم تا ششم بهمن در آدرس https://tehranbookfair.ir/ برگزار می‌شود.

انتهای پیام


10912155
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی با جمعی از شاعران و نویسندگان کشور دیدار کرد و توجه به اعتلای فرهنگ غنی ایران را در زمره رئوس برنامه‌های تحولی صداوسیما برشمرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» هشتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با بالاترین حجم از استقبال مردم نسبت به روز‌های گذشته مواجه بود و فعالیت بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به اتمام رسید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حضرت محمّد مصطفی (ص) الگو و شاخصه‌ی اصلی انسان قرآنی است که همه زندگی ایشان را قرآن کریم فرا گرفته است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است