بین‌الملل 20:59 - 08 فروردین 1396
نخست وزیر عراق از افراد حامی گروه تروریستی داعش به عنوان کسانی یاد کرد که برای توقف عملیات آزادسازی موصل از طریق اتهام افکنی علیه نیروهای عراقی تلاش می کنند.

افرادی درعراق خواستار توقف عملیات موصل هستند

العالم ـ عراق

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حیدرالعبادی امروز سه شنبه در یک نشست مطبوعاتی در بغداد گفت: آن منطقه در موصل که برخی افراد بیگناه در آن کشته شدند، تحت کنترل نیروهای مبارزه با ترویسم است. این امر اقدامی جنایتکارانه است و ما در کنار اهالی موصل هستیم تا آنها را از تروریسم داعشی نجات دهیم.

وی افزود: برخی از گروه تروریستی داعش جانبداری کرده و نیروهای ما را متهم می کنند. آنها می خواهند با این کار عملیات اخراج داعشی ها را متوقف کنند؛ اما ما به آنها اجازه چنین کاری را نمی دهیم.

نخست وزیر عراق خاطرنشان کرد که داعشی ها از شهروندان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند؛ اما ما داعشی ها را نابود خواهیم کرد. داعش در عراق جایی ندارد.

العبادی تاکید کرد که ما عازم اردن خواهیم شد تا نماینده عراق قدرتمند باشیم؛ عراقی که با تروریسم مبارزه کرده و پیروزیهای را به ثبت رساند و امروز می تواند نقشی مهم در حفظ امنیت ایفا کند.تروریسم می خواهد ما را تجزیه کند اما ما باید برای نابودی آن به یکدیگر نزدیک شویم. 

نخست وزیر عراق روز گذشته(دوشنبه) گفت که هدف از "جنجال ها و ادعاها" درباره هدف قرار دادن غیرنظامیان، نجات داعشی ها در آخرین لحظات و توقف حمایت های بین المللی از عراق در جنگ با ترویسم است. وی درباره حادثه منطقه الموصل الجدیده در کرانه راست موصل گفت به نتایجی دست یافته ایم که با آنچه قبلا در این باره منتشر شده تفاوت دارد.

210


8954331
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جهاد اسلامی با اشاره به کمک‌های مالی، نظامی و سیاسی آمریکا از رژیم صهیونیستی تاکید کرد: آمریکا مسئول جنایاتی است که صهیونیست‌ها انجام می‌دهند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یکی از مسوولان سازمان عفو بین‌الملل واکنش‌های سرکوبگرانه به اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه را محکوم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر امور خارجه کره شمالی تایید کرد که تحریم‌های آمریکا به تقویت کشورش کمک کرده است، کشوری که به توسعه سلاح‌های هسته‌ای ادامه خواهد داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه با اشاره به چالش‌های نظامی و اقتصادی که برای اتحادیه اروپا وجود دارد، گفت: خطر نابودی اروپا وجود دارد، در حالی که برای رویارویی با آن تجهیز نیستیم.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم فلسطین و مبارزه آنان را به مبارزات دانشجویان آلمان نازی تشبیه کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام ارشد روسی اعلام کرد در صورت استقرار تاسیسات هسته‌ای در لهستان، این تاسیسات هدف نظامی مسکو خواهند بود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یکی از رهبران حماس ضمن تشریح آخرین روند مربوط به مذاکرات آتش بس، تحرکات دشمن صهیونیستی برای غلبه بر این جنبش را شکست خورده دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» هزاران پرواز فرودگاه‌های فرانسه در پی اعتصاب کارکنانشان به دلیل دستمزد کم، لغو شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست در صورتی که نتواند اعتراضات حامی فلسطین را در این دانشگاه متوقف کند، استعفا دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» صد‌ها شهرک‌نشین با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی در سومین روز عید پسح خود به مسجدالاقصی یورش بردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است