استانی 16:02 - 05 بهمن 1395
فرمانده انتظامی رزن خبر داد:
رزن- فرمانده انتظامی شهرستان رزن از افزایش ۱۹۴ درصدی کشفیات مواد مخدر طی ۱۰ ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان رزن خبر داد.

افزایش ۱۹۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان رزن

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود علی بخشی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری ۲۶۷ توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر از ابتدای سال تا به امروز در شهرستان رزن خبر داد.

وی از کشف ۳۴۰ گرم ماده مخدر شیشه و ۱.۵ کیلوگرم تریاک طی شب گذشته توسط مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان رزن خبر داد و گفت: در این ارتباط دو نفر به مراجع قضایی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی رزن با اشاره به افزایش ۱۹۴ درصدی کشفیات مواد مخدر طی ۱۰ ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان رزن اظهار داشت: کشف حشیش ۱۹۰ درصد، کشف تریاک ۱۲۸ درصد، کشف هروئین ۶ درصد و کشف سایر مواد مخدر در شهرستان رزن ۵۰ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ علی بخشی با بیان اینکه طی روزهای گذشته چند باند توزیع مواد در رزن مخدر متلاشی شده است، عنوان کرد: به شدت با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد می شود.

وی پیش بینی، پیشگیری و درمان را سه راهبرد حائز اهمیت فعالیت انتظامی رزن در رابطه با مبارزه با مواد افیونی عنوان کرد و یادآور شد: افزایش سطح آگاهی خانواده ها در پیشگیری از اعتیاد از جمله اهداف انتظامی این شهرستان است.

سرهنگ داوود علی بخشی اظهار داشت: آموزش های همگانی برای جامعه هدف شامل خانواده های روستایی، دانش آموزان و دانشجویان از محورهای اساسی فعالیت انتظامی رزن است.

وی با اشاره به افزایش گرایش جوانان به مواد مخدر صنعتی اظهارداشت: گرایش جوانان و به خصوص دانشجویان به مواد مخدر صنعتی و قرص های روان گردان در حال افزایش است درحالی که اثرات این مواد هزاران برابر بیشتر از مواد سنتی است.

وی با اشاره به اینکه خطر نهفته مواد مخدر بیش از سایر خطرات است، خاطرنشان کرد: متاسفانه روزانه مواد مخدر منجر به از دست دادن جوانان بسیاری می شود که در راستای کاهش این مسائل دستگیری توزیع کنندگان منطقه ای در راس اهداف انتظامی رزن است.

سرهنگ علی بخشی از علل کاهش جرائم خرد را جمع آوری معتادان متجاهر دانست و افزود: جمع آوری معتادان متجاهر از دیگر راهبردهای انتظامی شهرستان رزن است.

وی اظهار داشت: در بحث پیشگیری از اعتیاد باید با ارتقا سطح آگاهی، دیدگاه ها را نسبت به این موضوع عوض کرد.

فرمانده انتظامی رزن تصریح کرد: نیم درصد جرائم استان در رزن رخ می دهد و این در حالیست که شهرستان رزن ۷ درصد جمعیت استان همدان را تشکیل می دهد.  


8709413
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است