استانی 19:04 - 25 فروردین 1400
نماینده مردم در مجلس خبر داد:
ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی کارخانه سامان کاشی خبر داد.

راه‌اندازی کارخانه سامان کاشی بروجرد

عباس گودرزی امروز ۲۵ فروردین‌ماه، اظهار کرد: تاکنون جلسات مختلفی در سطح کشور و استانی با مدیران مرتبط و مالک کارخانه سامان کاشی برگزار شده و امیدواریم در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها این کارخانه احیا شود.

وی تصریح کرد: در جلسات مختلف قرار شد کارخانه سامان کاشی تا اوایل مردادماه سال جاری شروع به کار کند و در این مسیر موانع مرتفع شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: طبق توافق گذشته قرار شد که مدیرعامل این کارخانه به جد دنبال این موضوع باشد و تلاش خود را بکند.

گودرزی اضافه کرد: همزمان به دنبال سرمایه‌گذاری دیگری که توانایی احیای این کارخانه را داشته باشد هستیم که در صورت نیاز کارخانه به سرمایه‌گذار دیگری واگذار شود.

وی بیان کرد: پیرو درخواست مدیرعامل سامان کاشی‌کارهای احیای آن را دنبال می‌کنیم و این سلسله جلسات به درخواست ایشان بوده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با پیگیری‌های مستمر در سال تولید، پشتیبانی‌ها و موانع زدایی‌ها منشا خیر باشیم.

انتهای پیام


11026089
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است