استانی 11:58 - 10 اردیبهشت 1396
اراک- مسابقات کشتی فرنگی نونهالان و خردسالان استان مرکزی که با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور جریان داشت، در اراک پایان یافت.

اراک و ساوه قهرمان کشتی فرنگی نونهالان و خردسالان مرکزی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات با شرکت ۹۵ کشتی گیر در قالب ۹تیم طی پنج دوره با انجام ۱۰۰کشتی در سالن کشتی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزارشد.

در پایان در وزن ۳۲ کیلوگرم ادیب سجادیان از ناحیه دو اراک، ۳۵کیلوگرم محمدعلی بیرقی از ناحیه یک اراک، ۳۸کیلوگرم امیرمحمد کامیاب از ساوه، ۴۲ کیلوگرم سید علی اصغر صمدی (آزاد)، ۴۷ کیلوگرم علی عرشی کامل از ساوه، ۵۳ کیلوگرم علی سلیمی از ناحیه یک اراک، ۵۹ کیلوگرم مهدی احمدی از حصار، ۶۶کیلوگرم حمزه جعفری به طور آزاد، ۷۳ کیلوگرم امیرمحمد خانکی از ساوه، ۸۵ کیلوگرم مصطفی باقری از ناحیه یک اراک و وزن ۱۰۰ کیلوگرم محمد بادران از ناحیه دو اراک مقام های نخست را به خود اختصاص دادند.

در رده بندی تیمی هم، ناحیه یک اراک بر سکوی نخست قرار گرفت، ساوه نایب قهرمان شد و ناحیه دوی اراک بر جایگاه سوم تکیه زد.

نتایج مسابقات کشتی فرنگی خردسالان استان مرکزی

مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی خردسالان استان مرکزی نیز همزمان با رده نونهالان با شرکت ۸۰کشتی گیر در قالب ۹ تیم طی پنج دوره و انجام ۷۸ کشتی در اراک برگزار شد که در نهایت، در وزن ۳۰ کیلوگرم حسین احمدی از ساوه، ۳۲ کیلوگرم رضا رجبی از ساوه، ۳۵کیلوگرم محمد طالبی از حصار، ۳۸کیلوگرم مازیار خاکی از ناحیه دو اراک، ۴۲ کیلوگرم سروش جمشیدزاده از ساوه، ۴۷کیلوگرم پوریا رضایی از ناحیه دو اراک، ۵۳ کیلوگرم مجتبی حاتمی مقدم از ناحیه دو اراک، ۵۹ کیلوگرم سجاد احمدیان از ناحیه دو اراک، ۶۲ کیلوگرم یاسین احسان بخش از ناحیه دو اراک، ۷۳ کیلوگرم فاضل قادری از ناحیه دو اراک و در وزن ۸۵ کیلوگرم شنتیا شفیعیان از ساوه عناوین نخست را کسب کردند.

در رده بندی تیمی هم، ساوه بر سکوی نخست ایستاد، ناحیه دو اراک نایب قهرمان شد و ناحیه یک اراک در جایگاه سوم قرار گرفت.


9056078
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است