استانی 15:20 - 20 آذر 1398

دهیارانی که درصد مشارکت مردم را بالا ببرند تشویق می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی ظهر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی دهیاران استان تهران طی سخنانی گفت: هر بخشدار یا دهیاری که بتواند میزان مشارکت مردم در انتخابات را در استان تهران بالا ببرد، مورد تشویق قرار می‌گیرد، اعتقاد دارم، که گفتگوی دهیاران با مردم سبب افزایش مشارکت های عمومی خواهد شد.

وی با بیان این که دهیاران در استان تهران دارای تخصص علمی هستند، اضافه کرد: از این جهت استان تهران در کشور حرف اول را می‌زند.

استاندار تهران انتخابات اسفندماه سال جاری را یکی از مهم‌ترین ادوار انتخابات مجلس شورای اسلامی ارزیابی کرد و گفت: در برهه‌ای که استکبار با اعمال تحریم‌های ظالمانه درصدد مایوس کردن مردم و پمپاژ یأس و ناامیدی مردم است این انتخابات راهبردی است.

وی همچنین تهدید کرد، که هر فرماندار یا بخشدار استان تهران که در جلسات بازنگری طرح های هادی روستایی شرکت نکند، از دستور استانداری تخطی کرده و مشمول برخورد مدیریتی می شوند.

 

محسنی بندپی گفت: دهیاران با تدوین نقشه ۵ ساله به صورت عملیاتی توسعه روستاها را رقم بزنند، تصویب چارت دهیاری‌ها و قانون جامع دهیاری پیگیری می شود تا زمینه تسهیل فعالیت دهیاران فراهم شود و باید به سمت مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها حرکت کنیم در این راستا اقدام و برنامه های تحولی دهیاران می تواند شرایط این مهاجرت را فراهم کند.



 


10316770
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است