سیاسی 12:29 - 19 آذر 1398

۳۰ میلیارد تومان برای اورژانس شاهرود هزینه شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا چمن ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور وزیر بهداشت به میزبانی سالن آمفی تئاتر بیمارستان بهار این شهر، ضمن تاکید بر اینکه اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) بزرگ‌ترین اورژانس شرق کشور با ۷۵ تخت بستری است، بیان کرد: ۳۰ میلیارد تومان تا کنون برای ساخت این مجموعه هزینه شده است.

وی بابیان اینکه این طرح بزرگ و عظیم هشت میلیارد تومان هنوز نیازمند است، افزود: ۱۰ میلیارد تومان نیز برای ساخت مرکز درمان ناباروری شاهرود هزینه شده که امروز این دو مرکز با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در ادامه ضمن بیان اینکه ۱۰ مرکز تحقیقاتی در مجموعه این دانشگاه وجود دارد، ابراز داشت: موافقت اصولی با ایجاد مرکز مطالعات چشم در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اخذشده است.

چمن بابیان اینکه شاهرود و میامی دارای ۲۸ مرکز بهداشت است، تأکید داشت: امروز در شرق استان سمنان بیش از ۸۰۰ تخت بستری وجود دارد که نسبت جمعیت به تخت ۲.۷ درصد محاسبه می‌شود از سوی دیگر باید گفت ۵۰ درصد جغرافیا و ۴۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است.

وی بابیان اینکه در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دو هزار و ۶۰۰ شاغل و ۵۵۰ نیروی خدماتی وجود دارد، بیان کرد: اتفاقات خوبی در دانشگاه رخ‌داده که البته نتیجه خدمات و زحمات این دو هزار نفر کارکنان مجموعه بهداشت و درمان شرق استان سمنان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه این دانشگاه دارای چهار دانشکده است، بیان کرد: نسبت استاد به دانشجو در این دانشگاه ۱۴ به یک است که با توجه به وجود دو هزار دانشجو در این دانشگاه باید گفت همچنان با نرم کشوری فاصله‌داریم.

چمن در خاتمه همچنین با بیان اینکه نگرانی مردم درباره آنفولانزا به‌جا است، گفت: هیچ موردی درباره مرگ بر اثر آنفولانزا در شاهرود رخ نداده و مردم نباید نگران باشند.


10315545
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قادری گفت: بانک‌ها اعلام کردند نقدینگی به سمت ارز و سکه می‌رود و پولی باقی نمی‌ماند که بتوانیم وام ازدواج بدهیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان با امیرعبداللهیان دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در گفتگو با وزیر خارجه ژاپن که کشورش ریاست دوره‌ای گروه ۷ را بر عهده دارد، گفت که ایران از این گروه انتظار تلاش برای ایجاد آتش‌بس در غزه را دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی تبریک گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی بر ضرورت تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون تاکید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» پیامی صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دولت اصلاحات گفت: عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین‌المللی صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان از همتای اندونزی خود برای سفر به تهران دعوت کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است