استانی 23:51 - 25 فروردین 1400

جذب ۸۲ درصدی تسهیلات مسکن روستایی در اسفراین

محمد یار فرهادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال ۹۹ از محل اعتبارات جدید هزار فقره وام جهت استفاده روستاییان به اسفراین تخصیص داده شده بود که تاکنون ۸۲۰ فقره از آن به متقاضیان پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسفراین افزود: با توجه به اینکه طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی از سال ۸۴ آغاز شده، تاکنون 8 هزار فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در سطح روستاهای شهرستان پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: با این طرح حدود ۴۷ درصد از فضاهای زیستی در روستاها مقاوم سازی شده است.

فرهادی با بیان اینکه حوزه عمران روستایی شامل دو بخش مطالعه و اجرای طرح هادی می‌شود، گفت: مطالعه طرح‌ها در ۱۳۳ روستای بالای ۲۰ خانوار انجام و در طرح هادی ۵ روستا فاقد طرح هستند که در مجموع ۱۳۸ روستا مورد مطالعه قرار گرفته است.

وی در خصوص صدور سند مالکیت تصریح کرد: در راستای طرح سند دار کردن منازل تا کنون ۱۳۰۰۰ جلد سند مالکیت برای املاک روستایی و شهری با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک صادر که از این تعداد ۲۸۰ سند مربوط به سال ۹۹ بوده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن گفت: تا کنون ۱۹۶۴ نفر ثبت نام تعداد ۱۵۳ نفر تأیید نهایی ،۱۳۸ نفر واریز واریز وجه داشته‌اند.



وی خاطر نشان کرد: تاکنون در این طرح برای ۱۹۰ نفر تأمین زمین شده است که ۶۴ واحد آن در مرحله اجرای سقف دوم و سایر واحدها در مرحله پی کنی است.

 


11026264
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است